روش راه اندازی فیلتر شکن XHUB برای آیفون


روش راه اندازی فیلتر شکن XHUB برای آیفون

دانلود برنامه XHUB VPN برای کامپیوتر

اگر از فیلتر شکن‌ های تکراری که دائماً قطع و وصل می‌ شوند خسته شده‌اید و به دنبال فیلتر شکن پرسرعت می‌ گردید. فیلتر شکن XHUB می‌ تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. چون از امکانات بسیار عالی برخوردار است. که در ادامه به آن ها می‌ پردازیم، تا راحت‌تر بتوانید از این فیلتر شکن برای خود استفاده کنید.

استفاده از زبان های مختلف در برنامه XHUB VPN

در ابتدا که شما این فیلتر شکن را نصب می‌ کنید و وارد این برنامه می‌ شوید. لیستی از زبان‌ های مختلف که در این برنامه وجود دارد برای شما نمایش داده می‌ شود. تا به راحتی بتوانید زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. گزینه خوبی که این فیلتر شکن دارد این است که در کشور ایران هم دارای زبان است.

اتصال بدون قطعی فقط با یک کلیک

محیط این فیلتر شکن آنقدر ساده و روان است که کافی است شما فقط یک کلیک بر روی گزینه اصلی که در وسط این فیلتر شکن قرار دارد بزنید. تا در کوتاه‌ ترین زمان ممکن اتصال شما ایجاد شود. وقتی که اتصالتان برقرار شد صفحه‌ای برای شما باز می‌ شود که تمام اطلاعات اتصالتان از جمله آی‌ پی تغییر پیدا کرده شما نمایش داده می‌ شود. تا بتوانید با خیال راحت از این برنامه استفاده کنید.

تعداد بسیار بالای سرور های فیلتر شکن XHUB

لازم به ذکر است که تمامی سرور های موجود در این فیلتر شکن مخصوص گوشی هستند و تعداد آن ها آنقدر زیاد است. که می‌ تواند پاسخگوی تمام کاربران باشد و آن ها بتوانند به راحتی از این سرور ها به صورت دستی یا خودکار برای دور زدن محدودیت‌ های موجود در کشور خود استفاده کنند.

  نحوه نصب secure x vpn برای همراه اول

نمایش تبلیغات متعدد

پس از اینکه اتصال شما ایجاد می‌ شود متأسفانه مجبور هستید یک تبلیغ کوتاه تماشا کنید. تا بتوانید مراحل اتصال خود را طی کنید. درست است که این تبلیغ مدت زمان بسیار کوتاهی از شما را می‌ گیرد. ولی ممکن است برای بعضی از کاربران خوشایند نباشد.

دارای کانال تلگرام

ویژگی عالی دیگری که این فیلتر شکن دارد کانال تلگرامی است. که به شما کمک می‌ کند تا بتوانید با عضو شدن در آن به راحتی نسخه‌ های جدید این فیلتر شکن را برای خود دانلود کنید. و از خدمات مختلف این برنامه استفاده کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *