نحوه ی اتصال فیلتر شکن upnet


نحوه ی اتصال فیلتر شکن upnet

دانلود فیلترشکن upnet

اگر از فیلتر شکن بی کیفیت خسته شده اید ، همین حالا این فیلترشکن قوی upnet را نصب کنید. این فیلتر شکن  بهترین انتخاب است و این فیلتر شکن یک راه حل قدرتمند برای دسترسی نامحدود به اینترنت قوی است.این نرم افزار با تمامی برندهای گوشی های موبایل اندرویدی مانند سامسونگ، هوآوی، شیوآمی و… ساز ار است.این وی پی ان دارای رابط کاربری سطح بالا و ساده است مخاطب را به خود جذب می کند و هر شخصی بدون تجربه می تواند از این اپلیکیشن استفاده کند و به راحتی به سرور متصل شود.

فیلتر شکن upnetرایگان است و به شما این امکان را می دهد تا با اتصال به اینترنت از طریق یک شبکه خصوصی مجازی ،شما را از مشکلات زیادی نجات دهد .  این دقیقا همان چیزی است که این برنامه رایگان ساده و بدون نیاز به کارت یا هر نوع پرداختی برای شما انجام می دهد و به هرگونه سایت مسدود شده اجازه دسترسی می دهد.

فیلتر شکن upnetپرسرعت است این برنامه دارای سرور های مختلف و پر سرعت از چندین کشور متفاوت است . که به صورت خودکار می توانید به سریع ترین سرورها بر اساس موقعیت مکانی خود متصل شوید و‌ از سایت های مسدود شده استفاده کنید. همچنین می توانید این مسئولیت را بر عهده برنامه بگذارید تا بطور انتخابی یک مکان و سرور پرسرعت را انتخاب و شما را متصل کند .

فیلتر شکن upnetباامنیت بالا است این برنامه به کمک تکنولوژی تغییر موقعیت مکانی به ما امکان مرور ناشناس را می دهد. در واقع هنگامی که به سرور های این برنامه متصل می شویم. این برنامه آی پی سرور مورد استفاده را جایگزین آی پی حقیقی ما می کند.در نتیجه ما بدون اینکه فعالیت های آنلاینمان قابل ردیابی و شناسایی باشد. می توانیم در بستری مناسب از خدمات دلخواه برخوردار شویم ودیگر نگران اطلاعات گوشی خود نباشیم

  روش استفاده از فیلتر شکن مار برای شبکه های مجازی

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *