رفع محدودیت ازطریق فیلتر شکن هوشمند و فعال Norton 360


رفع محدودیت ازطریق فیلتر شکن هوشمند و فعال Norton 360

دانلود فیلتر شکن Norton 360 نسخه جدید

امروزه با افزایش نیاز به حفظ حریم خصوصی و امنیت آنلاین، محبوبیت VPN ها افزایش یافته است. محافظت در برابر چشمان کنجکاو، ردیابی شرکت‌ها و تبلیغ‌کنندگان، و هکرها ضروری است و VPN ها به محافظت از شما در برابر این تهدیدات کمک می‌کنند. مشکل این است که همه VPN ها یکسان نیستند و انتخاب VPN مناسب برای اکثر کاربران مبتدی ممکن نخواهد بود برای یک انتخاب راحت، همه چیز در ساده ترین شکل ممکن در کنار هم قرار میگیرند. ویژگی ها و قیمت ها را در یک نگاه مقایسه کنید یا جزئیات هر سرویس را بررسی کنید.هنگامی که به یک VPN متصل می شوید، ترافیک شما از طریق یک سرور VPN ایمن به مقصد شما می رود.بنابراین یک سرویس VPN خوب با رمزگذاری ترافیک وب و محافظت از حریم خصوصی شما را به صورت آنلاین ایمن نگه می دارد.

مزایای VPN چیست؟

مهمترین دلیل استفاده از VPN این است که تجربه مرور وب ایمن تری را ارائه می دهد.

این امر به ویژه اگر از یک شبکه WiFi مشترک، عمومی یا محافظت نشده استفاده می کنید صادق است.

فیلتر شکن Norton 360پرسرعت و به واسطه ی داشتن سرور های متعدد و قوی ای که در سر تا سر جهان دارد و هم چنین به واسطه ی پهنای باند بالایی که ارائه میکند. از سرعت بسیار بالایی برخوردار است.

فیلتر شکن Norton 360بااتصال پایدار و سرعت بالا موجب میشود که اتصال شما به یک اتصال پایدار و بدون قطعی تبدیل شود. که این ویژگی، این وی پی ان را مناسب برای بازی کردن میکند. چرا که با توجه به سرعت بالایی که دارد موجب افزایش سرعت اتصال شما و پایین اومدن پینگ شما میشود. بنابراین شما میتوانید تجربه ای لذت بخش از بازی کردن را با این اپلیکیشن تجربه کنید

  آموزش اتصال به فیلتر شکن خارجی Netherlands VPN

فیلترشکن Norton 360باامنیت بالا از اطلاعات شخصی شما حفاظت می کند و‌ هرگز آن را فاش نمی کند. همچنین با استفاده از پروتکل های (UDP / TCP) داده های شما را رمز گذاری میکند. علاوه بر آن این فیلتر شکن از داده های شما در برابر هکر ها محافظت میکند .

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *