دانلود فیلتر شکن F10(تست شده)


دانلود فیلتر شکن F10(تست شده)

نحوه ی اتصال به فیلتر شکن F10

امروزه سرویس های VPN در بین مردم از محبوبیت زیادی برخوردار شده اند . برنامه f10 VPN یکی از این سرویس های محبوب است و نسبت به بقیه برنامه ها و فیلتر شکن های دیگر توانایی جعل IP بالاتری دارد و به کاربران کمک میکند تا با سرعت بالا به سایت ها و ویدیو های مورد نظر که مسدود شده اند و نمی توانند از آن ها استفاده کنند دسترسی پیدا کنند .

سرور های گوناگون f10 Vpn :

این فیلتر شکن دارای انواع مختلفی از سرور ها است که به راحتی می توانید در هرکجا به هر سروری که مد نظرتان است به صورت دستی یا خودکار متصل شوید و با سرعتی زیاد به وب سایت های مورد نظرتان بدون هیچ محدودیتی دسترسی پیدا کنید و نهایت لذت را ببرید.پس از متصل شدن به سرور مورد نظرتان مسیر تمام اطلاعات برگشتی از اینترنت طبق ادرس سرور تغییر پیدا میکند. که باعث می شود به خدمات سراسر جهان دسترسی پیدا کنید و انواع سایت های مسدود شده را رصد کنید

سرعت فیلتر شکنf10:

این VPN از سرعت سریع بالایی برخوردار است و به هیچ وجه سرعت اینترنت شما را کاهش نمی دهد . همچنین به راحتی می توانید به هر منبع دلخواهی بدون تاخیر یا از دست دادن سیگنال دسترسی پیدا کنید. این ربات پیشرفته پهنای باند بی پایانی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد

فیلترشکن f10برای گوشی های اندروید یکی از فیلتر شکن‌ های قوی در کشور ما که هم بر روی اندروید و هم کامپیوتر قابل نصب می‌ باشد که می‌ توانیم از طریق گوگل پلی این برنامه را برای خود نصب کنیم.

  دانلود فیلتر شکن power vpn نسخه اصلی

فیلتر شکن f10باامنیت بالایی که دارد دیگر نیازی نیست شما نگران اطلاعات شخصی خود باشید

فیلتر شکنf10 بااتصال پایدار وسرور های ارتقا یافته این فیلتر شکن بهترین سرعت دانلود و سریع ترین اتصالات را برای بازی و یا گشت و کذار در اینترنت را تضمین میکند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *