دریافت فیلتر شکن Eternal برای آیفون + ورژن قدیمی


دریافت فیلتر شکن Eternal برای آیفون + ورژن قدیمی

دانلود Eternal VPN با لینک مستقیم بدون قطعی

به دلیل شدت پیدا کردن محدودیت‌ ها در کشور ما و فیلتر شدن سایت‌ ها ما حتماً باید از فیلتر شکن‌ ها استفاده کنیم. تا بتوانیم این محدودیت‌ ها را از بین ببریم. یکی از فیلتر شکن‌ هایی که پیشنهاد می‌ شود حتماً از آن استفاده کنید، فیلتر شکن Eternal است. چون این برنامه برای گوشی‌ های اندرویدی و همچنین آیفون قابل استفاده است. بنابراین می‌ توانید با نصب کردن آن بر روی دستگاه‌ های خود و اتصال به سرور های آن فیلترینگ ها را به راحتی از بین ببرید.

Screenshot image

نمایش سرعت سرور های Eternal VPN جهت انتخاب درست سرور

اگر بخواهیم به صورت دستی سرور مورد نظر خود را انتخاب کنیم این کار برای ما امکان‌ پذیر است. چون سرعت سرورها در کنارشان نمایش داده شده است و ما می‌ توانیم به راحتی پرسرعت‌ ترین آن ها را انتخاب کنیم. سپس با ضربه زدن بر روی آن اتصالی پایدار و نامحدود برای خود ایجاد کنیم. همچنین اگر اتصال ما کمی ضعیف شد می‌ توانیم به کشور دیگری متصل شویم.

Screenshot image

به راحتی موقعیت مکانی خود را مخفی کنید

به دلیل اینکه سرور های این برنامه در سرتاسر جهان پراکنده شده‌ اند. وقتی ما به یکی از آن ها متصل می‌ شویم موقعیت مکانی ما به صورت خودکار به آن کشور تغییر پیدا می‌ کند. به همین دلیل ما می‌ توانیم به راحتی آدرس آی پی خود را پنهان کنیم تا افراد ناشناس متوجه نشوند که کشور واقعی ما در کجا قرار دارد.

  دانلود واتساپ طلایی برای اندروید

تماشای تبلیغ برای افزودن تایم اتصال در فیلتر شکن Eternal

به صورت پیش فرض وقتی شما به یکی از سرور های این برنامه متصل می‌ شوید فقط می‌ توانید دو ساعت از آن استفاده کنید. و پس از آن به صورت خودکار اتصال شما قطع می‌ شود. اما این برنامه تبلیغاتی را برای شما در نظر گرفته است. که اگر آن را مشاهده کنید زمان بیشتری می‌ توانید از آن سرور استفاده کنید.

Screenshot image


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *