دانلود لینک مستقیم فیلتر شکن قوی عیوب نسخه جدید


دانلود لینک مستقیم فیلتر شکن قوی عیوب نسخه جدید

دانلود فیلتر شکن عیوب برای اندروید + رایگان

اگر فیلترینگ موجود در سایت ها و برنامه ها شما را هم آزار می‌ دهد و باعث می‌ شود نتوانید به بسیاری از کار های روزمره خود برسید. فقط کافی است فیلتر شکن قوی عیوب را بر روی گوشی های اندرویدی و یا کامپیوتر خود نصب کنید. در این صورت به سادگی می‌ توانید تمام محدودیت ها را از بین ببرید و به موارد مسدود شده که قبلاً اجازه دسترسی به آن ها را نداشتید، دسترسی پیدا کنید. همچنین این برنامه سرعت شما را بسیار افزایش می دهد تا هنگام استفاده از این اپلیکیشن، مشکلی برای شما رخ ندهد.

روش نصب فیلتر شکن عیوب

شما برای نصب کردن این برنامه اصلا کار سختی در پیش ندارید. فقط باید توسط لینک های مستقیم این برنامه را که حجم بسیار کمی دارد بر روی گوشی همراه خود نصب کنید. سپس آن را راه اندازی کنید. البته لازم به ذکر است که این برنامه نیازی به ثبت نام و ساخت اکانت ندارد و شما پس از نصب کردن می توانید به سرعت از این فیلتر شکن استفاده کنید. پس از آن شما می توانید با باز کردن برنامه به هر سروری که می خواهید متصل شوید و اتصالی پرسرعت و ایمن برای خود برقرار کنید.

نماگرفت

ایمنی بالای سرور های پرسرعت فیلتر شکن عیوب

تمام سرور هایی که در این فیلتر شکن وجود دارند، سرعت بسیار بالا و نا محدودی را در اختیار شما قرار می دهند. تا وقتی به یکی از آن ها متصل می‌ شوید بتوانید بدون هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی فیلترینگ موجود در کشور خود را از بین ببرید.
همچنین قابل ذکر است که سرعت این سرور ها آنچنان بالا است که شما می توانید در عرض چند ثانیه فیلم های مورد نظر خود را دانلود کنید.
علاوه بر موارد گفته شده این برنامه بسیار ایمنی بالایی دارد. و وقتی به یکی از این سرورها متصل می‌ شوید، تمام اطلاعات و داده‌ های شما رمزگذاری می شوند. پس می توانید با خیال راحت این فیلتر شکن قوی و خصوصی را برای خود نصب و استفاده کنید.

  نصب فیلتر شکن قوی و پرسرعت

نماگرفت


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *