دانلود وی پی ان asgard برای شبکه‌های اجتماعی


دانلود وی پی ان asgard برای شبکه‌های اجتماعی

رفع محدودیت ازطریق فیلتر شکن هوشمند و فعال asgard

فیلتر شکن‌ های جدید یک راه حل ساده برای دور زدن محدودیت‌ های شدید می‌ باشد. که با استفاده از آن ها می‌ توانیم انواع فیلترینگ‌ ها را دور بزنیم.فیلتر شکن جدیدی که می‌ خواهیم به شما معرفی کنیم برنامه VPNasgard می‌ باشد. که زیاد شناخته شده نیست اما خدمات بسیار عالی برای شما دارد.

دریافت محیطی ایمن و خصوصی

همانطور که گفته شد این فیلتر شکن می‌ تواند یکی از بهترین گزینه‌ ها باشد تا آن را بر روی گوشی‌ های همراه خود نصب کنید. چون این برنامه از محیطی کاملا خصوصی استفاده می‌ کند. که کمک می‌ کند تا شما بتوانید در اینترنت مرور کنید و به هیچ عنوان ردیابی نشوید و بتوانید محدودیت‌ های شدید را دور بزنید.

فیلترشکن asgardانجام بازی های جهانی

همچنین انجام بازی‌ های آنلاین موجود در کشور با این فیلتر شکن برای ما ممکن می‌ شود. چون این برنامه سرعت بالا و پینگ پایین را در اختیار ما قرار می‌ دهد. تا بتوانیم به راحتی انواع بازی‌ های آنلاین را بدون قطع و وصلی و به خطر افتادن اکانتمان انجام دهیم. علاوه بر آن نصب بازی های آفلاین خارجی هم برای ما ممکن می شود.

 فیلترشکن asgardدسترسی به شبکه های اجتماعی مختلف

پس از اینکه به سرور های پرسرعت این برنامه متصل شدیم، به راحتی می‌ توانیم به شبکه‌ های اجتماعی مختلف در کشور خود دسترسی پیدا کنیم. که از جمله شبکه‌ ها می‌توان به تلگرام، اینستاگرام، فیسبوک، واتساپ و یوتیوب اشاره کرد. که با اتصال به این برنامه دسترسی به این خدمات ممکن خواهد شد.

فیلتر شکنasgard اتصال با انواع اینترنت

همانطور که در بالاتر به این موضوع اشاره شد یکی از ویژگی‌ های عالی که این برنامه دارد این است که با انواع اینترنت‌ ها سازگاری دارد. و ما می‌ توانیم با ایرانسل، رایتل و همراه اول به این فیلتر شکن پرقدرت متصل شویم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *