نحوی اتصال ازطریق فیلتر شکن هوشمند و فعال vpn یونیکورن


نحوی اتصال ازطریق فیلتر شکن هوشمند و فعال یونیکورن

دانلود فیلتر شکن پرسرعت و ایمن به وی پی ان یونیکورن

فیلتر شکن یونیکورن مناسب چه فعالیت هایی است؟!

همچنین این فیلتر شکن برای انجام انواع فعالیت‌ های اینترنتی مناسب است. و شما به کمک آن خواهید توانست انواع محدودیت‌ های اعمال شده بر اینترنت را از بین ببرید.

گفتنی است که این برنامه حتی برای کاربران آیفون نیز قابل دسترس است و این افراد نیز می توانند از این برنامه استفاده می کنند. تا محدودیت موجود در سایت‌ ها و اپلیکیشن‌ های فیلتر شده را به راحتی از بین ببرند.به شما امکان می دهد وب سایت ها و برنامه های محدود را به صورت ایمن و خصوصی مرور کنید . ترافیک خود را با سرویس VPN ایمن و پرسرعت ما در نقطه اتصال WiFi عمومی و شبکه های ناامن در هر کجا رمزگذاری کنید.

فیلترشکن یونیکورن باسرورهای قوی

از آنجایی که این برنامه سرور های بسیار باکیفیتی دارد. شما در هر کجا می‌ توانید از آن استفاده کنید و فرقی نمی‌ کند که از چه اینترنتی بهره می‌ برید. چون این فیلتر شکن قادر است. با همه اتصالات برای شما قدرت لازم برای از بین بردن فیلترینگ اعمال شده بر اینترنت را فراهم کند.

فیلترشکن یونیکورن بانصب اسان

شما تنها کاری که برای استفاده از این اپلیکیشن لازم است انجام بدهید این است که برنامه را دانلود و نصب کنید. سپس وارد آن شده و در نهایت تنها با گزینه ی کانکت شدن به صورت خودکار به بهترین و سریع ترین سرور موجود متصل شوید . با این کار شما وارد دنیای بی حد و مرز و بدون هرگونه سانسور و فیلترینگ وارد خواهید شد و میتوانید از هرسایت و برنامه ای که میخواهید و مورد نیاز شماست استفاده کنید.

فیلترشکن یونیکورن پرسرعت

این برنامه به واسطه ی سرعت بالایی که دارد به یک فیلتر شکن خوب برای بازی کردن تبدیل شده است. چرا که باعث افت سرعت و افزایش پینگ شما نمیشود. بلکه بالعکس سرعت شما را هنگام بازی افزایش، و پینگ شما را کاهش میدهد. و تجربه ای بی نظیر از بازی کردن را به شما هدیه می کند. بنابراین کافی است این برنامه را نصب و از امکانات بی نظیرش بهره ببرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *