روش استفاده رایگان از فیلتر شکن Expert + نسخه جدید


روش استفاده رایگان از فیلتر شکن Expert + نسخه جدید

دانلود برنامه VPN Expert برای کامپیوتر

یکی از برنامه‌ های اصلی در گوشی همراه هر فردی فیلتر شکن‌ ها هستند. که البته ما باید با جستجو و مطالعه یکی از بهترین نوع آن ها را نصب کنیم. که ما در ادامه به بررسی درباره ویژگی‌ های فیلتر شکن قدرتمند Expert می‌ پردازیم. که می‌ تواند یک برنامه عالی برای شما باشد. تا به وسیله آن بتوانید به محدودیت‌ های موجود در کشور خود غلبه کنید و هر نوع فیلترینگی را دور بزنید.

سرور های برنامه VPN Expert دارای چه ویژگی هایی است؟!

یکی از بهترین خصوصیت‌ هایی که این فیلتر شکن دارد سرور های پرسرعت این برنامه می‌ باشد. که در انواع کشورها وجود دارد و وقتی که شما به یکی از آن ها متصل شوید. می‌ توانید یک اتصال پایدار و قدرتمند را برای خود ایجاد کنید. که به راحتی می‌ توانید قوی‌ ترین نوع محدودیت‌ ها را از بین ببرید. همچنین این فیلتر شکن ویژگی‌ هایی دارد که می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱_ نمایس سرعت و پینگ به صورت دقیق
۲_ رایگان بودن تمامی آن ها
۳_ ایجاد سرعتی بسیار بالا و اتصال پایدار

چگونه می توان به فیلتر شکن Expert متصل شد؟!

همانطور که گفته شد این فیلتر شکن دارای سرور های پرسرعتی در کشور های مختلف می‌ باشد. که شما می‌ توانید به راحتی به صورت خودکار یا دستی به آن ها متصل شوید.
البته اتصال دستی بسیار راحت‌تر است چون این فیلتر شکن با مقایسه سرورها می‌ تواند یکی از پرسرعت‌ ترین آن ها را برای شما انتخاب کند. که ما در ادامه ویدیو کوتاهی را برای شما قرار می‌ دهیم. تا بتوانید با تماشای آن راحت‌تر به این برنامه متصل شوید.

حفاظت از ترافیک اینترنتی شما

یکی از مورد های بسیار خوبی که این فیلتر شکن دارد ایمنی بسیار بالای آن می‌ باشد. که به شما کمک می‌ کند تا بتوانید فعالیت‌ های خود را در محیط خصوصی انجام دهید. همچنین این فیلتر شکن از تمامی ترافیک اینترنت شما محافظت می‌ کند. و باعث می‌ شود که شما بتوانید به راحتی در سرتاسر اینترنت مرور کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *