نحوی اتصال ازطریق فیلتر شکن هوشمند و فعال vpn ak superhlt


نحوی اتصال ازطریق فیلتر شکن هوشمند و فعال vpn ak superhlt 

دریافت فیلتر شکن پرسرعت و ایمن vpn ak superhlt

این  وی پی ان از ساده ترین پنل های کاربری در میان فیلتر شکن های موجود در بازار برخوردار است. که به شما این امکان را میدهد تنها با یک کلیک به سرور های بینظیر این برنامه متصل شوید و وارد دنیای آزاد و بدون محدودیت اینترنت بشوید. همچنین در این برنامه نیاز به ثبت اطلاعات شخصی خود ندارید. و با طراحی کاربرپسندی که دارد و همچنین با سهولت استفاده برای کاربران به یکی از محبوب ترین فیلتر شکن ها در این حوزه تبدیل شده است. و تنها با دانلود کردن آن می توانید به سادگی و با یک ضربه اتصال خود را برقرار کنید.

سرعت بالای فیلتر شکن ak superhlt

این برنامه به واسطه ی سرور های بینظیری که در سراسر دنیا و کشور های مختلف دارد از سرعت بالایی برخوردار است. این سرور ها سرعت اتصال و پهنای باند شما را افزایش میدهد و بالا ترین سرعت ممکن را برای شما فراهم میکنند. شما با استفاده از این ویژگی میتوانید به راحتی به تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف بپردازید. و یا میتوانید از آن برای بازی کردن استفاده کنید.

رمزگذاری اطلاعات خصوصی  فیلتر شکنak superhlt

این فیلتر شکن به ایمن بودنش معروف است. یعنی با رمزگذاری کردن تمام اطلاعات خصوصی شما کمک می‌ کند تا بتوانید فعالیت‌ های خود را در بستر ایمن انجام دهید. و وقتی که در سایت‌ های مختلف آنلاین می‌ شوید افراد ناشناس به هیچ عنوان نمی‌ توانند شما را ردیابی کنند. پس با خیال راحت از این برنامه استفاده کنید.

فیلتر شکن ak superhltاتصال با انواع اینترنت

همانطور که در بالاتر به این موضوع اشاره شد یکی از ویژگی‌ های عالی که این برنامه دارد این است که با انواع اینترنت‌ ها سازگاری دارد. و ما می‌ توانیم با ایرانسل، رایتل و همراه اول به این فیلتر شکن پرقدرت متصل شویم.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *