اموزش اتصال پایدار و قوی به وی پی ان qonnect


اموزش اتصال پایدار و قوی به وی پی ان qonnect

دانلود فیلتر شکن هوشمند و فعال qonnect

اگر به دنبال فیلتر شکنی رایگان می‌ گردید و دوست ندارید حین مرور در کشور اتصال شما قطع شود، فیلتر شکن qonnect VPN می‌ تواند گزینه عالی برای شما باشد. که می‌ توانید از گوگل پلی این برنامه را برای خود نصب کنید.

دنبال کردن این برنامه در اپلیکیشن های مختلف

به دلیل اینکه این برنامه یک فیلتر شکن محبوب می‌ باشد، در پیام رسان‌ هایی مانند توییتر، فیسبوک، اینستاگرام و حتی یوتیوب دارای کانال می‌ باشد. که شما می‌ توانید در این نوع پیام رسان‌ ها این فیلتر شکن را دنبال کنید. تا بتوانید همچنین از روش اتصال این برنامه آگاه شوید و در صورت نیاز برنامه خود را آپدیت کنید.به وسیله فیلتر شکن qonnect میتوانید تمامی سایت هایی که در کشور شما مسدود است را رفع انسداد کنید .علاوه بر آن می توانید ویدیو هایی که در کشور شما دردسترس نیست را تماشا کنید و یا با سرعت بالا آن ها را با انواع کیفیت دانلود کنید .

فیلتر شکن qonnect با سرورهای جهانی 

البته این فیلتر شکن دارای سرور های جهانی هم می‌ باشد که در کشور هایی مانند آلمان، آمریکا، برزیل، فرانسه و هلند قرار دارند. که می‌ توانید به آن ها هم متصل شوید تا موقعیت مکانی خود را به کشور های دیگر تغییر دهید.

فیلترشکن qonnect ایمن 

این برنامه به کمک خدمات امنیتی با کیفیتی که دارد تضمین می‌ دهد که تمامی اطلاعات خصوصی شما دست نخورده باقی بماند. و هیچکس اجازه دسترسی به حریم خصوصی شما را نداشته باشد. تا بتوانید در بستری ایمن و مطمئن در اینترنت جستجو کنید و از خدمات بین‌ المللی لذت ببرید.

فیلترشکن qonnect پرسرعت 

همانطور که گفته شد این برنامه بسیار سریع است. و یکی از علت های پر سرعت بودن این وی پی ان پهنای باندی است که برای مرور به شما ارائه میکند.دارای رابط کاربری ساده و کاربردی به صورت رایگان است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *