دانلود فیلتر شکن پرسرعت Dot VPN Pro برای اندروید


دانلود فیلتر شکن پرسرعت Dot VPN Pro برای اندروید

نسخه جدید فیلتر شکن Dot VPN Pro برای ویندوز

اگر به دنبال یک فیلتر شکن برای دستگاه‌ های اندرویدی خود می گردید که ضمن داشتن سرور های پرسرعت از اطلاعات خصوصی شما محافظت کند. می توانید فیلتر شکن Dot VPN Pro را برای خود دانلود کنید. زیرا همانطور که گفته شد این برنامه سرور های با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. که اگر به یکی از آن ها متصل شوید، با پنهان کردن آدرس آی پی شما از موقعیت مکانی و داده‌ های خصوصیتان محافظت می کند.

Screenshot image

اتصال آسان به سرور های نامحدود برنامه Dot VPN Pro

هنگامی که به سرور های پرسرعت این فیلتر شکن متصل می شوید، یک اتصال نامحدود و پرقدرت برای شما ایجاد می‌ شود تا به وسیله آن بتوانید فیلترینگ ها را دور بزنید. البته لازم به ذکر است که متصل شدن به سرور های این برنامه کار دشواری نیست. به گونه ای که شما می توانید در یک چشم به هم زدن به یکی از سرور های این برنامه متصل شوید.

دارای تونل های رمزگذاری شده

علاوه بر سرعت بالایی که این برنامه در اختیار شما می گذارد دارای تونل های رمزگذاری شده است . هنگامی که چیزی را دانلود و آپلود می کنید از این تونل‌ها عبور داده می‌ شود تا افراد ناشناس متوجه نشوند که شما چه فعالیتی انجام می دهید. علاوه بر آن دیگر ویژگی که این برنامه دارد این است که از موقعیت مکانی شما محافظت می کند.

Screenshot image

تیم پشتیبانی قوی برنامه Dot VPN Pro

این فیلتر شکن دارای یک تیم پشتیبانی قوی می باشد که هنگام به وجود آمدن مشکلات می توانید با این گروه در میان بگذارید تا مشکل شما در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف شود و دوباره بتوانید اتصالی سریع برای خود ایجاد کنید. بنابراین این برنامه با ویژگی های خوبی که دارد یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود تا بتوانید آن را برای خود نصب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *