دانلود فیلتر شکن ANA VPN برای ویندوز


دانلود فیلتر شکن ANA VPN برای ویندوز

دانلود برنامه اندروید آنا وی پی ان با لینک مستقیم

برای اینکه بتوانید از سایت های موجود در کشور خود و یا سایت های خارجی استفاده کنید، می توانید فیلتر شکن ANA VPN را به سادگی بر روی گوشی های همراه و یا کامپیوتر خود نصب کنید. این برنامه با امکانات نامحدودی که در اختیار شما قرار می‌ دهد، باعث می‌ شود که بتوانید هر محدودیتی را به سادگی از بین ببرید. و از امکانات موجود در کشور به سادگی استفاده کنید.

بدون نیاز به ثبت اطلاعات

یکی از ویژگی‌‌های امنیتی این فیلتر شکن این است که شما برای استفاده از آن نیاز به ثبت نام ندارید. یعنی بدون اینکه اطلاعات خصوصی خود را در اختیار برنامه بگذارید می توانید از سرور هایش استفاده کنید. این موضوع باعث می‌ شود که امنیت شما بسیار افزایش پیدا کند و هیچ اطلاعات خصوصی از شما در اختیار برنامه نباشد.

نماگرفت

رایگان بودن تمام خدمات برنامه ANA VPN

هر ویژگی که در این فیلتر شکن وجود دارد به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و برای اینکه بتوانید از آن ها استفاده کنید لازم نیست هزینه ای پرداخت کنید. فقط کافی است این فیلتر شکن را برای خود نصب کنید و یکی از سرور های آن را انتخاب کنید و به آن متصل شود. تا بتوانید مروری نامحدود در سرتاسر جهان داشته باشید و توسط این فیلتر شکن رایگان هر محدودیتی را در یک چشم به هم زدن از بین ببرید.

نماگرفت

افزایش سرعت با اتصال به سرور های فیلتر شکن ANA VPN

سرور هایی که در این فیلتر شکن وجود دارند از سرعت بسیار بالایی برخوردار هستند. به این ترتیب شما اگر به یکی از آن ها متصل شوید به سادگی می توانید هر فیلترینگی را از بین ببرید. علاوه بر آن به علت سرعت بالا شما می توانید فیلم های دلخواه خود را از سایت های مختلف تماشا کنید. بدون اینکه حین کار کردن با آن، اتصال شما قطع و یا ضعیف شود.

  دانلود فیلتر شکن امن cat vpn برای آیفون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *