دانلود لینک مستقیم فیلتر شکن Tag VPN برای ویندوز


دانلود لینک مستقیم فیلتر شکن Tag VPN برای ویندوز

دانلود تگ وی پی ان برای اندروید + رایگان

یکی از قوی ترین فیلتر شکن های موجود در کشور برنامه Tag VPN است. که اگر آن را بر روی گوشی های همراه خود نصب کنید و به یکی از سرور هایش متصل شوید، به سادگی می توانید فیلترینگ موجود در سایت را از بین ببرید. و از خدمات موجود در سایت ها استفاده کنید.
علاوه بر آن با سرعت بالایی که این فیلتر شکن دارد شما به سادگی می توانید فیلم های مورد علاقه خود را تماشا کنید.

محافظت از اطلاعات خصوصی

برای اینکه بتوانید از اطلاعات شخصی خود محافظت کنید، و نگذارید به دست افراد ناشناس بیفتد، فقط کافیه به یکی از سرور های این برنامه متصل شوید. در این صورت این فیلتر شکن به صورت خودکار برای شما یک اتصال ناشناس و امن ایجاد می‌ کند. تا به وسیله آن بتوانید در سایت های مختلف آنلاین شوید و کسی نتواند رد شما را بزند.

نماگرفت

اتصال نامحدود به سرور های برنامه Tag VPN

یکی از خصوصیت های خوب برنامه تگ وی پی ان این است که پس از اینکه به سرور های متصل می شوید، لازم نیست نگران قطع شدن اتصال خود باشید. زیرا تمام سرور های این برنامه نامحدود هستند و بدون اینکه اتصال شما قطع شود، می توانید از آن ها استفاده کنید. و تمام کارهای دلخواه خود را انجام دهید. همچنین این برنامه محدودیت حجمی هم ندارد و شما می‌ توانید حتی فیلم های دلخواه خود را با بالاترین کیفیت برای خود دانلود کنید.

نماگرفت

تماشای رایگان فیلم ها توسط برنامه Tag VPN

برای اینکه بتوانید فیلم های مورد نظر خود را به صورت رایگان تماشا کنید، می توانید از این فیلتر شکن استفاده کنید. زیرا تمام سانسور ها را از بین میبرد و به شما این امکان را می‌ دهد تا فیلم های دلخواه خود را به صورت آنلاین تماشا کنید. و آن ها را با بالاترین کیفیت برای خود دانلود کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *