دانلود فیلتر شکن پرسرعت Wolf Vpn x برای کامپیوتر


دانلود فیلتر شکن پرسرعت Wolf Vpn x برای کامپیوتر

نسخه اصلی برنامه ولف وی پی ان ایکس برای اندروید بدون قطعی

شما می توانید با نصب فیلتر شکن رایگان Wolf Vpn x ، تمام برنامه های مورد نظر خود و پیام رسان هایی مانند تلگرام، اینستاگرام و واتساپ را به سادگی برای خود نصب کنید. و بدون محدودیت تمام فیلم های آنلاین را بدون سانسور تماشا کنید. همچنین لازم به ذکر است که این فیلتر شکن تمام خدماتش را به صورت رایگان و کاملا رمزگذاری شده در اختیار شما می گذارد.

تماشای فیلم های مختلف بدون محدودیت

برای اینکه بتوانید فیلم های دلخواه خود را با بالاترین سرعت و کیفیت تماشا کنید، فقط کافی است به یکی از سرور های این برنامه متصل شوید. زیرا این فیلتر شکن علاوه بر اینکه سرعت شما را افزایش می‌ دهد، باعث می‌ شود که بتوانید هر فیلم و ویدیویی را در سایت های مورد نظر خود بدون سانسور تماشا و دانلود کنید.

افزایش امنیت اطلاعات توسط فیلتر شکن Wolf Vpn x

از ویژگی های مهم و کاربردی این فیلتر شکن می توان به امنیت بالای آن اشاره کرد. تا هنگامی که به یکی از سرور های این برنامه متصل هستید هیچ کس قادر نخواهد بود اطلاعات شما را به سرقت ببرد. در نتیجه امنیت شما نسبت به قبل بسیار افزایش پیدا می‌ کند و می‌ توانید مروری سریع و ناشناس داشته باشید. علاوه بر آن، این فیلتر شکن از موقعیت مکانی شما محافظت می‌ کند و نمی‌ گذارد آدرس آی پی شما لو رود.

Screenshot image

دسترسی سریع به سرور های برنامه Wolf Vpn x

اتصال به سرور های این فیلتر شکن در سریع ترین و کوتاه ترین زمان ممکن اتفاق می‌ افتد. به گونه‌ای که شما می‌ توانید یکی از سرور های این برنامه را که در کشور های مختلف قرار دارد انتخاب کنید و بر روی آن ضربه بزنید. تا اتصال شما به سرعت برقرار شود و بتوانید هر فیلترینگی را به سادگی دور بزنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *