نصب وی‌ پی ان FortiSafe vpn برای شبکه‌های اجتماعی


نصب وی‌ پی ان FortiSafe vpn برای شبکه‌های اجتماعی 

دانلودفیلتر شکن FortiSafe vpn برای گوشی

استفاده از برنامه FortiSafe vpn بسیار آسان است . پس از باز کردن برنامه و ضربه زدن روی دکمه بزرگ در صفحه اصلی ، در عرض چند ثانیه به یک شبکه امن به صورت تصادفی متصل می شوید . حتی می توانید خودتان سرور مورد نظرتان را از بین سرور های مختلفی که وجود دارد را بر اساس سرعت و کشور آن انتخاب و بر روی آن کلیک کنید تا اتصال برقرار شود .

بازی های فیلتر شده توسط فیلترشکن FortiSafe vpn

با این فیلتر شکن فوق العاده می توانید انواع بازی های فیلتر شده را دانلود کنید و با سرعت بالا ، بدون هیچگونه محدودیتی بازی کنید . علاوه بر آن برای بازی های بین منطقه ای و پخش ویدیو هیچ محدودیتی وجود ندارد.

امکان دانلود توسط برنامه FortiSafe vpn

شما می توانید به وسیله سرور های پرسرعت این فیلتر شکن انواع فیلم ها و برنامه ها را با سرعت بالا دانلود کنید بدون اینکه ذره ای از سرعت اینترنت شما کم شود.

سرور های متنوع و‌ اختصاصی فیلتر شکن FortiSafe vpn

این اپلیکیشن دارای سرور های مختلف و پر سرعت از چندین کشور است که به شما این امکان را می دهد تا به صورت دلخواه سرور مورد نظرتان که از همه پرسرعت تر است را انتخاب کنید و به آن متصل شوید تا به راحتی بتوانید رفع فیلترینگ را انجام دهید .

فیلترشکن FortiSafe vpn ایمن است و تمام پروتکل های امنیتی را رعایت می‌کند و دارای محیطی با رمز گذاری حرفه ای است و اطلاعات شخصی گوشی شما را رمزگذاری می کند و از جدیدترین فناوری های رمزگذاری برای ایمن کردن داده های شما و محافظت از هویت شما استفاده می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است و دارای رابط کاربری ساده و آسان است تا همه کاربران بتونند به راحتی از این اپلیکیشن استفاده کنند و آزادانه در همه سایت ها گشت و گزار کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *