نصب فیلتر شکن Cactus vpn برای تماشای فیلم


نصب فیلتر شکن Cactus vpn برای تماشای فیلم 

دانلودفیلتر شکن هوشمند Cactus vpn

امروزه سرویس های VPN در بین مردم از محبوبیت زیادی برخوردار شده اند . برنامه Cactus vpn یکی از این سرویس های محبوب است و نسبت به بقیه برنامه ها و فیلتر شکن های دیگر توانایی جعل IP بالاتری دارد و به کاربران کمک میکند تا با سرعت بالا به سایت ها و ویدیو های مورد نظر که مسدود شده اند و نمی توانند از آن ها استفاده کنند دسترسی پیدا کنند .

ویژگی‌ های فیلتر شکن Cactus vpn

اتصال راحت و سریع تنها با یک کلیک

استفاده نامحدود

عدم نیاز به ثبت‌ نام و وارد کردن اطلاعات شخصی

فعالیت ناشناس در فضای اینترنت

پهنای باند نامحدود برنامه Cactus vpn

با آزادی واقعی از محتوای مورد علاقه خود در وب لذت ببرید و به صورت نامحدود هر چیزی را تماشا کنید .همچنین هیچ محدودیتی برای مقدار داده ای که می توانید مصرف کنید وجود ندارد و در هر زمان و هر کجا می توانید از این برنامه استفاده کامل ببرید. این برنامه هرگز فعالیت های وب شما را ردیابی یا ضبط نمی کند بنابراین با خیال راحت مرور کنید

آپدیت خودکار در خود برنامه Cactus vpn

در خود این برنامه گزینه‌ای به نام آپدیت وجود دارد که اگر بر روی آن کلیک کنید می‌ توانید به راحتی برنامه را به آخرین نسخه ارتقا دهید. یعنی دیگر لازم نیست وارد گوگل پلی یا سایت‌ های مختلف شوید تا بتوانید این برنامه را دریافت کنید. بلکه فقط با یک گزینه می‌ توانید از بهترین امکانات این برنامه استفاده کنید.

با فیلتر شکن Cactus vpn به صورت ایمن کانکت شوید

برقراری اتصال شما به وسیله این فیلتر شکن به صورت ایمن ایجاد می شود. یعنی وقتی بر روی گزینه کانکتینگ کلیک می‌ کنید این برنامه تمام فعالیت‌ های شما را ایمن می‌ کند و از جمله می‌ توان گفت مرور شما را کاملاً خصوصی می‌ کند. تا بتوانید بدون ردیابی و شناسایی شدن در کشور آنلاین شوید و نگران اطلاعات خود نباشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *