دورزدن تحریم با وی پی ان Obeis vpn


دورزدن تحریم با وی پی ان Obeis vpn

دانلودفیلتر شکن هوشمند Obeis vpn

با  Obeis vpn کاربران در ایران و سراسر جهان می توانند آزادانه و ایمن در اینترنت گشت و گذار کنند. یکی از مکان ها در آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا، آسیا، آفریقا یا اقیانوسیه را انتخاب کنید . تا پس از اتصال مرور در اینترنت را بدون محدودیت جغرافیایی تجربه کنید. بدون توجه به موقعیت مکانی، شبکه یا دستگاه واقعی خود، می توانید در وب سایت های مختلف گشت و گذار کنید.

تغییر موقعیت مکانی خود با فیلترشکن Obeis vpn

شما می توانید آدرس IP خود را به هر کجا که می خواهید تغییر دهید . در کشورهایی مانند ایسلند، ایالات متحده، برزیل، هند، کره، ژاپن، امارات، سنگاپور، انگلستان، اسپانیا، روسیه، استرالیا یا آفریقای جنوبی است. که امکان دسترسی به سایت ها را برای شما فراهم می کند .

در وای فای عمومی ایمن بمانید

هنگامی که نقاط اتصال Wi-Fi عمومی شناسایی می شوند، این برنامه به طور خودکار راه اندازی می شود تا از شما محافظت کند. این بدان معناست که حفظ حریم خصوصی اینترنت خود در کافه ها، فرودگاه ها و سایر مکان های عمومی برای شما آسان است و داده های شما کاملا حفظ می شود.

فیلتر شکن Obeis vpn دارای گزینه اتصال خودکار

این فیلتر شکن موقعیت مکانی شما را به طور خودکار شناسایی می کند تا بتواند بهترین سرور را برای شما انتخاب کند .سپس شما را به نزدی کترین سرور متصل می کند. در نتیجه همیشه اتصالتان سریع و پایدار خواهد ماند.

دسترسی به سرور های فیلترشکن Obeis vpn در سراسر جهان

سرور هایی در کشور هایی مثل انگلستان، کانادا، آلمان، فرانسه، ایتالیا، روسیه هلند، کره، ژاپن وجود دارد . که‌ امکان اتصال به هر کدام از آن ها برای شما فراهم شده است . فقط کافی است به سرور مورد نظرتان وصل شوید تا دیگر قطعی اینترنت را تجربه نکنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *