دانلود sharry vpn + نسخه تست شده


دانلود sharry vpn + نسخه تست شده 

دانلود sharry vpn برنامه فیلتر شکن برای اندروید

سلام عزیزان و همراهان همیشگی سایت سی دی ان

امروز براتون یک فیلتر شکنی آوردم که دیگه شما با نصب این برنامه به هیچ فیلتر شکنی نیاز نخواهید داشت sharry vpn مود شده هم برای کسانی که حجم گوشیشون پر شده قابل نصب است و از پروتکل‌های رمزنگاری پیشرفته برای حفاظت از فعالیت‌های آنلاین شما استفاده می‌کنیم. خواه در خانه کار می‌کنید، در کافه‌ای حساب بانکی خود را بررسی می‌کنید، یا برنامه‌های مورد علاقه خود را پخش می‌کنید، VPN ما اطلاعات شخصی شما را از دیده‌های کنجکاو محافظت می‌کند و با سرورهایی در سراسر جهان، از جمله ایالات متحده، استرالیا، آلمان، بریتانیا، لهستان، فرانسه، هنگ‌کنگ، ترکیه، بلغارستان، روسیه، اوکراین، قزاقستان، سوئد، اتریش، کانادا، سوئیس، سنگاپور، ژاپن، کره جنوبی، امارات متحده عربی، اسپانیا، فنلاند، ایتالیا، ایران، یونان، دانمارک، بلژیک، ایرلند، هند و اندونزی. برای کاربران ایرانی، این به معنای دسترسی امن و خصوصی به اینترنت است، تضمین می‌کند که شما می‌توانید بدون محدودیت به وب‌سایت‌ها و خدمات مورد علاقه خود در هر نقطه‌ای از جهان دسترسی داشته باشید.

Sharry vpn نامحدود است و هیچ محدودیت زمانی و حجمی برای کاربران خود ایجاد نکرده است و شما میتونید از این فیلتر شکن در هر مکانی که هستید به راحتی استفاده کنید این وی پی ان اتصال سریع و قابل اعتماد را تضمین می‌کند، کاربران ایرانی را هم در کار، هم در پخش زنده و هم در مرور اینترنت، متصل و ایمن نگه می‌دارد.

Sharry vpn جدید است و جز به روز ترین فیلترشکن های اندرویدی است که در اختیار کاربران قراره داده شده است و در نسخه جدید این برنامه تمام مشکلات و ایرادهاش برطرف شده و آپدیت شده است همچنین این برنامه دارای پشتیبانی رایگان و دوستانه و شبانه روزی است و اگر مشکلی پیش بیاد فورا میتونید با پشتیبانی برنامه ارتباط مجازی برقرار کنید و مشکل شما را رفع خواهند کرد


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *