دانلودفیلتر شکن Sharry vpn برای ايرانسل


دانلودفیلتر شکن Sharry vpn برای ايرانسل

اتصال پایدار فیلترشکن Sharry vpn

امروزه همه کاربران به دنبال یک فیلتر شکن پرسرعت و پایدار هستند تا بتونن آزادانه در همه سایت ها گشت و گزار کنند و همه تحریم ها و محدودیت ها رو دور بزنند این فیلتر شکنی که قراره توی اين پست معرفی کنیم یک نوع پروکسی کاملا ایمن است و تمام پروتکل های امنیتی را رعایت می‌کند و اطلاعات شخصی گوشی شما را رمزگذاری می کند و ای پی گوشی شما را مخفی نگه می‌دارد Sharry vpn جدید است و جز ترند ترین فیلترشکن های اندرویدی است که در اختیار کاربران قراره داده شده است و در نسخه جدید این برنامه تمام مشکلات و ایرادهاش برطرف شده و آپدیت شده است مثلا اگر به کشوری سفر می‌کنید که وب‌سایت‌ها یا خدمات خاصی را سانسور می‌کند، یا اگر می‌خواهید به محتوایی دسترسی داشته باشید که فقط در مناطق خاصی در دسترس است، VPN می‌تواند به شما کمک کند. با اتصال به یک سرور در یک کشور دیگر، می توانید این محدودیت ها را دور زده و به محتوای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. به وب سایت ها و برنامه ها مانند فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، واتساپ، تلگرام دسترسی داشته باشید.

فیلترشکن Sharry vpn مود شده هم برای کسانی که حجم گوشیشون پر شده قابل نصب است از دیگر امکانات این برنامه این است که دارای پینگ پایین برای بازی های آنلاین و یا کامپیوتر است و شما میتونید از طریق این برنامه تمام ویدئو های یوتیوب و یا نتفلیکس را به راحتی نگاه کنید بدون اینکه قطع شود و یا از سرعت ان کاسته شود.

فیلترشکن Sharry vpn نامحدود است و هیچ محدودیت زمانی و حجمی برای کاربران خود ایجاد نکرده است و شما میتونید از این فیلتر شکن در هر مکانی که هستید چه سرکار و خونه و بیرون و هتل و هرجایی که هستید به راحتی استفاده کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *