دانلود فیلتر شکن 7 STAR7 VPN برای آیفون با لینک مستقیم


دانلود فیلتر شکن 7 STAR7 VPN برای آیفون با لینک مستقیم

دانلود نسخه جدید سون استار وی پی ان + برای ویندوز

آیا تا به حال برای شما هم پیش آمده است که بخواهید وارد سایتی شوید ولی با خطا مواجه شوید؟
این مشکل به خاطر فیلترینگ شدیدی است که بسیاری از سایت ها از آن برخوردارند. که در کشور ایران نمی توانیم بدون فیلتر شکن بسیاری از سایت ها را باز کنیم. ولی شما می توانید با نصب فیلتر شکن قوی 7 STAR7 VPN محدودیت تمام سایت ها را از بین ببرید و به راحتی به امکانات موجود در آن ها دسترسی پیدا کنید.

انتخاب دستی و خودکار سرور های فیلتر شکن 7 STAR7 VPN

شما می توانید بر اساس لیست سرور هایی که در این برنامه وجود دارد یکی از بهترین ها را که از سرعت بالایی برخوردار است. انتخاب کنید و بر روی آن کلیک کنید تا اتصالتان به سرعت برقرار شود.
البته گفتنی است که انتخاب خودکار سرور نیز وجود دارد و شما می توانید انتخاب سرور را بر عهده خود برنامه بگذارید. تا به صورت خودکار به سریع ترین سرور ممکن متصل شوید.

کاملا رایگان

در بالا به چند مورد اشاره شد که این موارد و مخصوصا سرور های این فیلتر شکن، به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. پس برای نصب و استفاده از این برنامه لازم نیست هزینه اضافی پرداخت کنید.

نماگرفت

رمزگذاری اطلاعات شما

یکی از بهترین کارهایی که این فیلتر شکن برای شما انجام می‌ دهد، رمزگذاری اتصالات شما است. با این کار باعث می‌ شود که تمام مواردی که در سایت ها دانلود و آپلود می کنید خصوصی شود. و کسی متوجه نشود شما در چه سایتی هستید و یا چه فعالیتی انجام می دهید.

استفاده از فیلتر شکن 7 STAR7 VPN بدون نیاز به ساخت اکانت

شما برای اینکه بتوانید از خدمات این فیلتر شکن و سرورهای پرسرعتش استفاده کنید، لازم نیست حساب کاربری بسازید. فقط کافی است این فیلتر شکن را برای خود نصب کنید. سپس با ورود به برنامه به یکی از سرورهای پرسرعتش متصل شوید. در این صورت باعث می شود که امنیت شما بسیار بالا رود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *