دانلود فیلتر شکن E-SAN VPN برای کامپیوتر بدون قطعی


دانلود فیلتر شکن E-SAN VPN برای کامپیوتر بدون قطعی

لینک دانلود برنامه ای سان وی پی ان برای اندروید

شما می‌ توانید به سادگی توسط لینک های مستقیم فیلتر شکن E-SAN VPN را بر روی گوشی همراه خود نصب کنید. تا بتوانید تمام سایت های موجود در کشور را باز کنید و از خدمات موجود در آن ها به صورت کاملا نامحدود بهره مند شوید. علاوه بر آن شما می توانید برنامه های دلخواه خود را با بالاترین سرعت و کیفیت برای خود نصب کنید. بدون اینکه کسی امنیت اطلاعات شما را به خطر بیندازد .

روش استفاده از فیلتر شکن E-SAN VPN و سرور هایش

استفاده از این برنامه بسیار آسان است . چرا که این وی پی با رابط کاربری ساده و کاربرپسندی که دارد تمامی منو های اضافی را که در سایر برنامه های مشابه وجود دارد، حذف کرده است. درواقع تنها کاری که باید برای متصل شدن به سرور های این برنامه انجام دهید، این است که به لیست سرور های برنامه مراجعه کنید و سرور مورد نیاز خودتان را انتخاب کنید. البته انتخاب خودکار سرور ها نیز برای شما ممکن است.

استفاده روزانه از فیلتر شکن E-SAN VPN

شما می توانید از این برنامه برای انجام دادن تمامی فعالیت های اینترنتی روزانه خود استفاده کنید. چرا که این برنامه یکی از بهترین گزینه های ممکن برای رفع فیلترینگ شبکه های اجتماعی مسدود شده مانند تلگرام، اینستاگرام، یوتیوب و غیره می باشد. در نتیجه شما به کمک این برنامه می توانید از تمامی خدمات این برنامه ها برخوردار شوید.

نماگرفت

از داده های شخصی خود محافظت کنید

شما می‌ توانید توسط این فیلتر شکن پر سرعت از تمام داده ها و اطلاعات شخصی خود محافظت کنید. و از ردیابی شدن اطلاعات مهم خود جلوگیری کنید. در این صورت همه افراد و با هر نوع اینترنتی می‌ توانند این برنامه ایمن را برای خود نصب کنند. و نگرانی بابت به خطر افتادن اطلاعات خود توسط اشخاص ناشناس نداشته باشد. بنابراین فقط نیاز است این فیلتر شکن را به صورت کاملاً رایگان بر روی گوشی و یا کامپیوتر خود نصب کنید تا بتوانید از تمام امکانات گفته شده استفاده کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *