دانلود فیلتر شکن رایگان و نامحدود XtunnelVPN


دانلود فیلتر شکن رایگان و نامحدود XtunnelVPN

برنامه اندروید ایکس تونل وی پی ان بدون قطعی

با استفاده از فیلتر شکن XtunnelVPN شما به راحتی می توانید تمام فیلترینگ های موجود در کشور را از بین ببرید. و به سادگی به تمام سایت ها چه ایرانی و چه خارجی دسترسی پیدا کنید. و حین مرور به هیچ عنوان امنیت اطلاعات شما به خطر نمیفتد و کسی شما را شناسایی نخواهد کرد.

تماشا و دانلود فیلم ها با فیلتر شکن XtunnelVPN

با فیلترینگ شدیدی که بر کشور حاکم شده است، امکان تماشای بسیاری از فیلم ها و سریال های مختلف چه ایرانی و چه خارجی را نداریم. ولی با اتصال به این فیلتر شکن شما به سادگی می توانید هر فیلم و سریالی که می خواهید را با بهترین سرعت از سایت های موجود در کشور به صورت آنلاین تماشا کنید. و یا ویدیو هایی که می خواهید را با کیفیت های مختلف برای خود دانلود کنید.

Screenshot

رمزگذاری همه اطلاعات شخصی شما

تمام اطلاعات خصوصی و شخصی شما به وسیله سرور های رمزگذاری شده این برنامه ایمن و خصوصی می شود. و هیچ کس نمی تواند متوجه شود شما چه فعالیتی انجام می دهید و در چه سایت هایی آنلاین شده اید. این موضوع باعث می‌ شود که امنیت شما نسبت به قبل افزایش پیدا کند و بتوانید تمام کارهای مورد علاقه خود را انجام دهید. بدون اینکه توسط افراد ناشناس ردیابی شوید.

Screenshot

نحوه اتصال به سرور های برنامه XtunnelVPN

برای اتصال به سرور های این برنامه به هیچ عنوان کار سختی در پیش ندارید. زیرا این برنامه از رابط کاربری ساده و آسانی برخوردار است و کار کردن و اتصال به سرور های موجود در این برنامه بسیار ساده است. برای این کار فقط کافی است این فیلتر شکن را بر روی گوشی همراه و یا کامپیوتر خود نصب کنید. سپس با روشن کردن آن می توانید بر روی دکمه اتصال موجود در این برنامه کلیک کنید. تا در یک چشم به هم زدن به سریع ترین سرور موجود در این برنامه متصل شوید و بتوانید هر فیلتر و محدودیتی در کشور خود را از بین ببرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *