دانلود لینک مستقیم فیلتر شکن Ouss VPN + نسخه اصلی


دانلود لینک مستقیم فیلتر شکن Ouss VPN + نسخه اصلی

فیلتر شکن نامحدود Ouss VPN برای اندروید + بدون قطعی

اگر هنگام دسترسی به شبکه‌ های اجتماعی و سایت‌ های مختلف با مشکل مواجه می شوید. برای برطرف کردن این مشکل فقط کافی است فیلتر شکن Ouss VPN را نصب کنید. تا بتوانید با امنیت بسیار بالا و تضمین شده هر فیلترینگی را از بین ببرید. و بدون اینکه توسط هکرها ردیابی شوید به موارد دلخواه خود در سایت های مختلف دسترسی پیدا کنید.

آیا برنامه Ouss VPN از به خطر افتادن داده های شما جلوگیری می کند

بله، وقتی به این فیلتر شکن متصل می شوید اطلاعات شما کاملا خصوصی باقی می مانند و می توانید از اطلاعات شخصی خود محافظت کنید. همچنین تمام رمزهای عبور و اطلاعات موجود در گوشی همراه شما خصوصی می شود. و کسی اجازه دسترسی به داده های شما را نخواهد داشت. در نتیجه موقعیت مکانیتان هم ایمن می ماند و کسی نمی تواند شما و اطلاعاتتان را ردیابی کند. پس می توانید با اطمینان خاطر بالا این برنامه را توسط لینک های مستقیم برای خود نصب کنید.

پشتیبانی از تمام شبکه ها اینترنت

یکی از قابلیت های خوب این برنامه این است که با هر نوع اینترنتی متصل می شود. و شما می توانید با هر اینترنتی که در اختیار دارید این برنامه را نصب و روشن کنید. تا بتوانید هر محدودیتی را از بین ببرید و از سرعت بالای این برنامه هنگام گشت و گذار در سایت ها لذت ببرید. علاوه بر آن هنگام اتصال به هیچ عنوان محدودیت و یا قطعی اتصال برای شما به وجود نخواهد آمد.

Screenshot image

قابلیت های عالی فیلتر شکن Ouss VPN

بدون نیاز به ثبت نام و مجوز اضافی می توانید به سرور های آن متصل شوید.
بدون محدودیت زمانی و مکانی قابل استفاده است.
دارای رابط کاربری ساده و طراحی کاربر پسند
انتخاب خودکار و دستی سرور های پرسرعت
دارای تعداد زیادی سرور با پهنای باند نامحدود
قابل استفاده با تمام اینترنت ها و داده های تلفن همراه


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *