دانلود لینک مستقیم فیلتر شکن Connect Vpn برای اندروید


دانلود لینک مستقیم فیلتر شکن Connect Vpn برای اندروید

نسخه اصلی برنامه کانکت وی پی ان برای کامپیوتر

اگر به دنبال یک فیلتر شکن با سرعت عالی و ایمنی بالا می گردید ما به شما برنامه Connect Vpn را پیشنهاد می کنیم. تا بتوانید با اتصال به سرور های قوی آن تمام محدودیت ها را از بین ببرید. و بدون اینکه امنیتتان به خطر بیفتد از برنامه های مختلف مانند تلگرام که فیلتر هستند استفاده کنید.

برنامه Connect Vpn سازگاری با تمام داده های اینترنتی

فیلتر شکن کانکت وی پی ان پر سرعت با WiFi، LTE، 3G، و همه حامل های داده تلفن همراه کار می کند. بنابراین شما می‌ توانید به سادگی و با هر نوع اینترنتی که در اختیار دارید به سرورهای موجود در این برنامه متصل شوید. و با سرعت بالا تمام فیلترینگ موجود در کشور را دور بزنید.

قابل استفاده برای عموم

تمام افرادی که دستگاه اندروید ۶ به بالا را دارند می توانند این برنامه را نصب و استفاده کنند. و از تمام خدمات بی نظیر و با کیفیت این برنامه برخوردار شوند. همچنین هر ویژگی که در این برنامه وجود دارد کاملا رایگان و نامحدود است.

Screenshot image

تغییر آسان موقعیت مکانی خود

با دانلود فیلتر شکن مطمئن و ایمن کانکت شما می توانید تنها با چند کلیک آدرس آی پی خود را تغییر دهید و از تمام برنامه های فیلتر شده استفاده کنید. بدون اینکه موقعیت مکانی شما توسط افراد ناشناس شناسایی شود.

برنامه ای مطمئن و پرسرعت

یکی از مطمئن ترین و سریع ترین وی پی ان های موجود در بازار این فیلتر شکن است. که شما با اتصال به سرور های پرسرعت آن می‌توانید تمام محدودیت ها را از بین ببرید. و به دلیل ایمنی بالای آن می توانید با خیال راحت از این برنامه استفاده کنید.

Screenshot image

ویژگی‌های فیلتر شکن Connect Vpn

قابل استفاده با هر نوع اینترنت و وای فای
حفظ امنیت و حریم خصوصی
استفاده رایگان و نامحدود از تمام سرورها
اتصال آسان تنها با یک کلیک
بدون محدودیت زمانی و مکانی
فیلم های مورد علاقه خود را تماشا کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *