دانلود فیلتر شکن Total VPN 365 برای اندروید با لینک مستقیم


دانلود فیلتر شکن Total VPN 365 برای اندروید با لینک مستقیم

دانلود نسخه مود شده برنامه توتال وی پی ان ۳۶۵ بدون قطعی

شما می توانید به وسیله فیلتر شکن Total VPN 365 تمام سایت های مسدود شده در کشور خود و خارج از کشور را باز کنید. و به تمام امکانات آن ها به صورت کاملا رایگان دسترسی پیدا کنید و از امنیت اطلاعات خود در سرتاسر جهان اطمینان حاصل کنید. برای دریافت این فیلتر شکن که در ادامه با امکانات آن بیشتر آشنا می شوید، کافی است توسط لینک های مستقیم آن را بر روی گوشی همراه خود نصب کنید.

سرور های متنوع فیلتر شکن قوی Total VPN 365

این اپلیکیشن دارای چندین سرور متنوع در سراسر جهان می باشد. که این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید در هر کجا و هر زمانی که باشید بتوانید به هر کدام که می خواهید متصل شوید. انتخاب سرور هم به صورت خودکار هم به صورت دستی برای شما امکان پذیر است. و شما می توانید یا به صورت خودکار به بهترین سرور و یا به صورت دستی به سرور دلخواهتان متصل شوید.

نماگرفت

تفاوت در سرعت و امنیت نسبت به برنامه های دیگر

ویژگی مشترکی که همه فیلتر شکن ها از آن برخوردار هستند از بین بردن فیلترینگ موجود در کشور است. ولی فرق اساسی در این برنامه ها در سرعت و امنیتی است که در اختیار شما قرار می‌‌ دهند. که این فیلتر شکن به خوبی از آن برخوردار است. به صورتی که با اتصال به سرور های پرسرعت آن شما می توانید با ایمنی بسیار بالا هر فیلترینگی را دور بزنید. و از سرعت بالایی که این برنامه در اختیار شما قرار می دهد نهایت استفاده را در سایت های مختلف ببرید.

نماگرفت

رمزگذاری تمام داده های خصوصی شما

یکی از کار های مهمی که برنامه توتال وی پی ان ۳۶۵ برای شما انجام می دهد، رمزگذاری داده‌های خصوصی شما است. با این کار از تمام اطلاعات موجود در گوشی شما محافظت می کند. و داده هایی که شما دانلود می کنید را از یک تونل رمزگذاری شده عبور می دهد. تا بتوانید با امنیت بسیار بالا در هر سایتی به گشت و گذار بپردازید و موارد دلخواه خود را بدون هیچ فیلتری دانلود کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *