دانلود فیلتر شکن رایگان AJ VPN LITE برای آیفون


دانلود فیلتر شکن رایگان AJ VPN LITE برای آیفون

دانلود نسخه اصلی فیلتر شکن ای جی وی پی ان لایت + برای ویندوز

یکی از بهترین و پرسرعت ترین فیلتر شکن های موجود در کشور برنامه AJ VPN LITE است. که شما به وسیله آن می توانید تمام فیلم های مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت تماشا کنید. و هر بازی که نیاز دارید را برای خود نصب کنید و با سرعت بالا آن ها را انجام دهید. همچنین می توانید از خدمات نامحدودی که این برنامه در اختیار شما قرار می دهد لذت ببرید.

بالا رفتن امنیت اطلاعات خصوصی

این برنامه از اطلاعات خصوصی شما وقتی در سایت های مختلف به گشت و گذار می پردازید، محافظت می کند. و هیچ یک از داده های شما را به دست افراد ناشناس نمی دهد. در نتیجه امنیت شما بسیار بالا می رود و تمام اطلاعات خصوصی شما کاملاً رمزگذاری شده و ایمن باقی می ماند.

فیلترشکن AJ VPN LITE بهترین گزینه برای رفع فیلترینگ

همان طور که گفته شد این فیلتر شکن به شما این امکان را می دهد تا فایروال ها را دور بزنید و به هر سایت و برنامه ای که فیلتر شده اند دسترسی داشته باشید. و به صورت ناشناس در اینترنت گشت و گذار کنید و از داده های مهم خود محافظت کنید.

خدمات رایگان فیلتر شکن AJ VPN LITE

تمامی خدماتی که این برنامه به کاربران ارائه می کند رایگان است و شما برای استفاده از آن ها نیازی به هزینه کردن ندارید. بنابراین می توانید به راحتی از تمامی آن ها استفاده کنید. و به سادگی به سرور های نامحدودش در هر زمان متصل شوید.

نماگرفت

رمزگذاری تمام اطلاعات شما

یکی از کار های اساسی و مهمی که این برنامه برای شما انجام می دهد، رمزگذاری تمام اطلاعات خصوصی شما است. با این کار از هر داده شما که دوست ندارید به دست افراد ناشناس بیفتد، محافظت می کند. تا شما بتوانید با اطمینان خاطر به گشت و گذار بپردازید و هر چیزی که می خواهید را به سادگی برای خود دانلود کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *