دانلود فیلتر شکن پرسرعت Mingle VPN برای اندروید


دانلود فیلتر شکن پرسرعت Mingle VPN برای اندروید

نسخه اصلی فیلتر شکن جدید Mingle VPN

شما با استفاده از برنامه Mingle VPN می توانید تمامی محدودیت های اعمال شده بر اینترنت را دور بزنید. و به محتوای مورد نظرتان در سایت ها و برنامه های مسدود شده دسترسی پیدا کنید. همچنین گفتنی است شما با استفاده از این برنامه توانایی این را خواهید داشت که از شبکه های اجتماعی فیلتر شده نظیر تلگرام، اینستاگرام و غیره استفاده کنید. و از خدمات بی نظیر آن ها با امنیت بسیار بالا برخوردار شوید.

ایمنی موقعیت جغرافیایی شما با برنامه Mingle VPN

این برنامه موقعیت شما را کاملاً پنهان می کند تا هیچکس نتواند شما و اطلاعاتتان را ردیابی کند. از این طریق موقعیت جغرافیایی شما به صورت مجهول باقی خواهد ماند. و هیچ کدام از فعالیت های آنلاین شما قابل ردیابی نخواهد بود. بنابراین شما می توانید به راحتی مرور ایمن و ناشناس داشته باشید. و از این طریق از اینترنت پرسرعت و ایمن لذت ببرید.

Screenshot image

اتصال راحت به سرور ها

شما می توانید با زدن دکمه موجود در این برنامه به سرور ها متصل شوید. یعنی خود برنامه به صورت خودکار یکی از بهترین مکان ها را برای شما انتخاب می کند. البته گفتنی است که انتخاب دستی سرور نیز برای شما ممکن است. که در صورت نیاز می توانید از آن استفاده کنید. در کل سرور های این برنامه از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. همچنین تعداد آن ها بسیار زیاد است تا بتوانید به راحتی یکی از آن ها را انتخاب کنید.

افزایش سرعت و کارایی با فیلتر شکن Mingle VPN

فرقی ندارد که با چه اینترنتی و چه سرعتی به این برنامه متصل می شوید. زیرا این فیلتر شکن انقدر پیشرفته و پرسرعت است که با هر نوع اینترنتی به آن متصل شوید، باعث می‌ شود سرعت شما افزایش پیدا کند. و به راحتی بتوانید هر فیلترینگی را دور بزنید. علاوه بر آن این برنامه هیچگاه اتصال شما را قطع نمی کند. تا شما به راحتی بتوانید برنامه های مورد نظرتان را باز کنید. و از سرعتی که در اختیار شما قرار می دهد لذت ببرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *