دانلود فیلتر شکن OVPN با لینک مستقیم + رایگان


دانلود فیلتر شکن OVPN با لینک مستقیم + رایگان

برنامه او وی پی ان برای کامپیوتر

شما با استفاده از برنامه OVPN می توانید به راحتی فیلترینگ و محدودیت های اعمال شده بر اینترنت را دور بزنید. و به محتوای مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید. این برنامه این امکان را برای شما فراهم می‌ کند که از تمامی ظرفیت‌ های اینترنت بین الملل بهره ببرید. و از تمام خدمات مورد نیاز اینترنتی خودتان در کمترین زمان ممکن لذت ببرید.

ویژگی های فیلتر شکن OVPN

اتصال ساده تنها با یک ضربه به سریع ترین سرور موجود در این برنامه
ایجاد یک اتصال ایمن و ناشناس بدون محدودیت زمانی
بدون پرداخت هزینه می توانید تمام برنامه و سایت ها را رفع انسداد کنید.
گزارشی از فعالیت های آنلاین شما ردیابی و نگهداری نمی شود.
ایجاد حفظ حریم خصوصی و امنیت تضمین شده هنگام استفاده از این برنامه برای شما

حفاظت از حریم آنلاین شما

هنگامی که به سرور های پرسرعت این برنامه که در سراسر جهان واقع شده است، متصل می‌ شوید. حریم خصوصی شما کاملا محافظت شده می شود. و در این صورت افراد هکر نمی توانند به اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند. بنابراین حریم خصوصی شما کاملا ایمن و رمزگذاری شده باقی می ماند.

Screenshot

استفاده آسان از فیلتر شکن OVPN

شما می توانید برنامه او وی پی ان را به راحتی بر روی دستگاه های خود نصب کنید. و بدون نیاز به ثبت اطلاعات و ورود به سیستم می توانید از سرور های هوشمند آن استفاده کنید. به سادگی با یک کلیک می توانید به هر کدام از آن‌ ها که می خواهید متصل شوید. بدون اینکه توسط اشخاص ناشناس قابل شناسایی شدن باشید.

ایمنی وای فای ها

اگر با این برنامه به وای فای های عمومی متصل شوید. هیچ یک از اطلاعات شما به سرقت نمی‌ رود. زیرا این برنامه این وای فای ها را به مکان های امن تبدیل می کند. تا شما بتوانید به راحتی با این فیلتر شکن به آن ها متصل شوید. و با سرعت بسیار بالا در سایت های مختلف مرور کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *