دانلود لینک مستقیم فیلتر شکن TMC VPN


دانلود لینک مستقیم فیلتر شکن TMC VPN

برنامه رایگان تی ام سی وی پی ان برای اندروید

برای از بین بردن فیلترینگ موجود در سایت های مختلف شما می‌ توانید به راحتی توسط لینک های مستقیم برنامه رایگان TMC VPN را برای خود نصب کنید. در این صورت در کوتاه‌ ترین زمان ممکن می توانید تمام سایت ها را باز کنید. و بدون سانسور و فیلتر برنامه های دلخواه خود را نصب کنید. به این ترتیب می توانید به سادگی به هر چیزی که می خواهید دسترسی پیدا کنید. و بابت آن ها هزینه ای پرداخت نکنید.

بدون نیاز به ثبت اطلاعات

پس از نصب این برنامه شما بدون نیاز به هیچ گونه ثبت نام اولیه می توانید از این فیلتر شکن و امکاناتش استفاده کنید. یعنی لازم نیست اطلاعات خصوصی خود را در اختیار برنامه بگذارید. به همین دلیل می توانید با امنیت بسیار بالا و به دور از ردیابی شدن به مرور در سایت ها بپردازید.

امنیت دستگاه خود با برنامه TMC VPN

شما می توانید با این برنامه امنیت دستگاه و اطلاعات شخصی خود را تضمین کنید. یعنی هنگام اتصال به سرور های این برنامه تمام اطلاعات موجود در گوشی همراه شما رمزگذاری می شود. و هیچ کس نمی تواند شما را ردیابی یا شناسایی کند. بنابراین با نصب این برنامه به راحتی می توانید هنگام مرور در سایت ها از داده های خود محافظت کنید.

Screenshot image

دارای سرور های پرسرعت

اگر می خواهید هنگام بازدید از سایت ها اتصالتان قطع نشود و به راحتی بتوانید در سرتاسر جهان به گشت و گذار بپردازید. فقط کافی است به سرور های این برنامه متصل شوید در این صورت می‌ توانید با بالاترین سرعت و امنیت به هرچیزی که مدنظرتان است دسترسی پیدا کنید.

  دانلود فیلتر شکن Warrior Vpn برای آیفون

تونل رمزگذاری شده فیلتر شکن TMC VPN

یکی از خصوصیت های مهمی که این برنامه دارد این است که دارای تونل های رمزگذاری شده است. که تمام اطلاعات شما را رمزگذاری می کند. و هنگام مرور در سایت ها و دانلود فیلم های مختلف تمام اطلاعات شما را از این تونل عبور می دهد. بنابراین هیچ کس نمی تواند موقعیت شما را شناسایی کند و یا به اطلاعاتتان دست پیدا کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *