دانلود فیلتر شکن اندروید Mx Tunnel Vpn


دانلود فیلتر شکن اندروید Mx Tunnel Vpn

نسخه اصلی برنامه ام ایکس تونل وی پی ان

شما می توانید به وسیله فیلتر شکن پرسرعت Mx Tunnel Vpn تمام برنامه های دلخواه خود را به سادگی نصب کنید. و هر فیلتری که در کشور وجود دارد را از بین ببرید. علاوه بر آن این برنامه دارای سرور های پرسرعتی است. که با اتصال به آن ها می توانید با امنیت بسیار بالا به هر سایتی که مورد نیازتان است، دسترسی پیدا کنید.

خدمات رایگان

تمام امکانات و ویژگی های این برنامه به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. و برای اینکه بتوانید به سرور های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، نیاز نیست هزینه ای پرداخت کنید. فقط کافی است این برنامه را برای خود نصب کنید. تا بتوانید محدودیت های موجود در کشور را در یک چشم به هم زدن از بین ببرید.

بالا بردن امنیت اطلاعات توسط برنامه Mx Tunnel Vpn

سرور های این برنامه با وجود رایگان بودن، از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند. و نمی گذارند کسی شما را ردیابی کند. بنابراین نیاز است این برنامه را برای خود نصب کنید، تا بتوانید با امنیت بسیار بالا محدودیت هایی که در کشور ایران وجود دارد را از بین ببرید. و قابل ردیابی شدن توسط افراد هکر نباشید.

نماگرفت

سرور های پرسرعت

تمامی سرور هایی که در این برنامه وجود دارد از سرعت بسیار بالایی برخوردار هستند. و اگر به هر کدام از آن ها متصل شوید می توانید با سرعت بسیار بالا در سایت های مختلف به مرور بپردازید. همچنین این برنامه هنگام دانلود فیلم ها سرعت شما را کاهش نمی دهد. پس می توانید به هر چیزی که مورد نیازتان است، دسترسی پیدا کنید‌.

حفاظت شخصی از شما با برنامه Mx Tunnel Vpn

با این برنامه شما می توانید به صورت ایمن از تمام داده های خود محافظت کنید. یعنی اگر به سرور های موجود در این برنامه متصل شوید دیگر هیچ کدام از اطلاعات شخصی شما قابل ردیابی شدن نیستند. زیرا این برنامه از تمام اطلاعات شما به صورت خصوصی نگهداری می‌ کند. تا هیچ شخص ناشناسی نتواند به آن ها دست پیدا کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *