دانلود فیلتر شکن PINAS VPN پرسرعت و ایمن


دانلود فیلتر شکن PINAS VPN پرسرعت و ایمن

دانلود برنامه رایگان پیناس وی پی ان

برای اینکه بتوانید فیلم های مورد علاقه خود را بدون سانسور تماشا کنید. لازم است فیلتر شکن PINAS VPN را بر روی گوشی های همراه و یا کامپیوتر خود نصب کنید. زیرا این برنامه دارای سرور های رایگانی است. که با اتصال به آن ها شما می توانید تمام محدودیت های موجود در کشورتان را از بین ببرید. و به سادگی به سایت های دلخواهتان بروید.

دسترسی رایگان و نامحدود با برنامه PINAS VPN

تمام سرور های این برنامه رایگان است. و شما برای اینکه بتوانید به آن ها متصل شوید نیازی نیست هزینه ای پرداخت کنید. فقط کافی است بر روی آن ها کلیک کنید تا بتوانید به صورت نامحدود اتصالی ایمن برای خود برقرار کنید. و بدون محدودیت زمانی و حجمی برای مرور در سایت ها از آن استفاده کنید.

اتصال به هر نوع اینترنتی

یکی از مزیت هایی که این فیلتر شکن دارد این است که شما می‌ توانید به وسیله آن به هر نوع اینترنتی متصل شوید. همچنین فرقی ندارد که اینترنت شما دارای چه سرعتی باشد. زیرا با این برنامه می توانید به آن متصل شوید. و با بهترین کیفیت و سرعت به مواردی که می خواهید دسترسی پیدا کنید.

Screenshot image

افزایش امنیت مکان شما توسط PINAS VPN

این برنامه به شما اطمینان می دهد که از موقعیت مکانی و آدرس اصلیتان محافظت کند. یعنی نمی گذارد هیچ شخص ناشناسی به موقعیت شما دسترسی پیدا کند و از اطلاعات شما سوء استفاده کند. به این صورت که آدرس یک کشور دیگر را به عنوان موقعیت شما نمایش می دهد. تا توسط افراد سودجو قابل شناسایی نباشید. و بتوانید به راحتی در سایت های مختلف به گشت و گذار بپردازید.

رمزگذاری هوشمند دستگاه شما

فیلتر شکن پیناس وی پی ان با رمزگذاری دستگاه و اطلاعات شما در حفظ داده هایتان به شما کمک می‌ کند. و نمی‌ گذارد هیچ یک از اطلاعات شما به دست افراد ناشناس بیفتد. در این صورت می‌ توانید با خیال راحت و با امنیت بالا در هر سایتی به مرور بپردازید. و برنامه های دلخواه خود را بدون اینکه به خطر بیفتید نصب و استفاده کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *