دانلود فیلتر شکن Mini VPN برای آیفون


دانلود فیلتر شکن Mini VPN برای آیفون

دانلود لینک مستقیم برنامه مینی وی پی ان + رایگان

برای از بین بردن سانسور های موجود در کشور نیاز است فیلتر شکن Mini VPN را بر روی گوشی های همراه یا کامپیوتر خود نصب کنید. زیرا این برنامه دارای سرور های پرسرعتی در سراسر جهان است. که هیچگاه اتصال شما را کند یا ضعیف نمی کند. تا بتوانید به راحتی به هر چیزی که می خواهید دسترسی پیدا کنید. و به برنامه های فیلتر شده در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت دسترسی پیدا کنید.

تماشای فیلم ها با کیفیت بالا توسط Mini VPN

یکی از مهمترین مزیت هایی که این فیلتر شکن دارد، به شما اجازه می‌ دهد تا با بهترین کیفیت و سرعت فیلم های مورد علاقه خود را تماشا کنید. و حتی می توانید آن ها را با کیفیت بسیار بالا دانلود کنید. علاوه بر آن امکان نصب هر بازی برای شما فراهم می شود. و می توانید حتی بازی های آنلاین را با بهترین کیفیت و سرعت انجام دهید.

سرور های متنوع

برنامه مینی وی پی ان دارای سرور های پر سرعتی در سراسر جهان است. و تمام این سرور ها از سرعت بالایی برخوردارند. یعنی شما می توانید به راحتی به هر کدام از آن ها متصل شوید و مرور خود را انجام دهید. همچنین این سرور ها هیچگاه سرعت شما را کاهش نمی دهند و باعث قطعی اتصال شما نمی شوند. پس می توانید با این برنامه هر چیزی را که می خواهید با بهترین کیفیت دانلود کنید.

نماگرفت

با برنامه Mini VPN ناشناس بمانید

این فیلتر شکن به شما کمک می‌ کند تا موقعیت مکانی خود را پنهان کنید و داده های خصوصی خود را از چشمان کنجکاو مخفی کنید. در این صورت هیچ کس دیگر نمی تواند شما را ردیابی کند. در این صورت کاملا ناشناس باقی می مانید و می توانید در هر سایتی که می خواهید چه در خارج از کشور چه در کشور به گشت و گذار بپردازید. و به هیچ عنوان موقعیت و اطلاعات شما قابل شناسایی نخواهد بود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *