دانلود فیلتر شکن GB VPN برای گوشی همراه


دانلود فیلتر شکن GB VPN برای گوشی همراه

دانلود لینک مستقیم برنامه جی بی وی پی ان

فیلتر شکن رایگان و نامحدود GB VPN امکان دسترسی به تمام محتوا های موجود در کشور را به شما می دهد. یعنی می توانید با این برنامه هر فیلتری که در کشور وجود دارد را از بین ببرید. و به راحتی سایت های مورد نظر خود را باز کنید. علاوه بر آن امکان تماشای فیلم با این برنامه برای شما امکان پذیر می شود. تا بتوانید با کیفیت بالا هر فیلمی را که می خواهید مشاهده کنید.

خدمات رایگان و نامحدود برنامه GB VPN

مهمترین خصوصیتی که این برنامه دارد رایگان و نامحدود بودن آن است. یعنی شما برای اینکه بتوانید به سرور های این برنامه متصل شوید لازم نیست هزینه‌ای پرداخت کنید. فقط باید سرور مورد نظر خود را انتخاب کنید و بر روی آن ضربه بزنید. در این صورت اتصال شما در کوتاه ترین زمان ممکن برقرار می شود و هیچ هزینه ای نیز پرداخت نکردید.

اتصال آسان به سرور ها

سرور های برنامه جی بی وی پی ان در سراسر جهان پوشش داده شده است و کار کردن با آن بسیار آسان است. و فقط کافی است سرور دلخواه خود را انتخاب کنید و بر روی آن ضربه بزنید. در این صورت اتصال شما در کمترین زمان ممکن به وجود می آید. و بدون اینکه سرعت شما کاهش پیدا کند، می توانید در تمام سایت های موجود در کشور به راحتی به گشت و گذار بپردازید. و حتی می توانید فیلم های مورد علاقه خود را دانلود کنید‌.

نماگرفت

محافظت از آدرس آی پی توسط GB VPN

برای اینکه بتوانید از آدرس آی پی و موقعیت مکانی خود حفاظت کنید. کافیست به سرور های موجود در این برنامه متصل شوید. زیرا این سرور ها آدرس شما را به یک کشور ناشناس دیگر تغییر می دهند. در این صورت هیچ کس قادر نخواهد بود رد شما را بزند. در این صورت کاملا ناشناس باقی می مانید و می توانید به راحتی در هر سایتی که می خواهید به گشت و گذار بپردازید. و نگرانی بابت به خطر افتادن اطلاعات خود نداشته باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *