دانلود فیلتر شکن Father Vpn با لینک مستقیم


دانلود فیلتر شکن Father Vpn با لینک مستقیم

دانلود نسخه اصلی فیلتر شکن پدر + برای ویندوز

اگر به دنبال یک فیلتر شکن رایگان و نامحدود برای دستگاه‌ های اندرویدی خود هستید ما به شما فیلتر شکن Father Vpn را معرفی می کنیم. زیرا این برنامه دارای سرور های پرسرعتی در سراسر جهان است. که شما می‌ توانید با اتصال به هر کدام از آن ها به صورت کاملا رایگان تمام فیلترینگ موجود در کشور را از بین ببرید. و به هر سایتی که می خواهید به صورت نامحدود دسترسی پیدا کنید.

دانلود فیلترشکن هود اندروید

 

دانلود فیلترشکن Marvs Vpn برای اندروید

افزایش سرعت مرور توسط فیلتر شکن Father Vpn

این برنامه با سرور های پرسرعت و قوی که دارد سرعت مرور شما را بسیار بالا می برد. به گونه ای که شما می توانید با این برنامه به هر نوع اینترنتی و با هر سرعتی متصل شوید. و بدون اینکه اتصالتان قطع و یا کند شود به تمام سایت های موجود در کشور دسترسی پیدا کنید. و از موارد محدود شده در کشور به صورت رایگان بهره ببرید.

محافظت شخصی

حفاظت از اطلاعات و داده های شخصی یکی از مهم‌ ترین کار هایی است. که این فیلتر شکن برای شما انجام می دهد. برنامه فادر وی پی ان می تواند به راحتی از اطلاعات مهم شما محافظت کند. و امنیت شما را بالا ببرد. بدون اینکه کسی بتواند شما را شناسایی کند. بنابراین اگر می خواهید به تمام این امکانات به راحتی دسترسی پیدا کنید. فقط کافی است این فیلتر شکن را برای خود نصب کنید.

نماگرفت

سرور های متنوع فیلتر شکن Father Vpn

علاوه بر ویژگی های گفته شده این برنامه دارای سرور های پرسرعتی در سراسر جهان است. که شما می توانید به راحتی به هر کدام از آن ها متصل شوید. به دلیل تنوع سرور ها که در کشورهای مختلف است هیچگاه سرعت شما ضعیف نمی شود. یعنی به راحتی می توانید در هر زمان به این سرور ها متصل شوید و به صورت نامحدود از آن ها استفاده کنید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *