دانلود فیلتر شکن AniVpn برای آیفون + بدون محدودیت


دانلود فیلتر شکن AniVpn برای آیفون + بدون محدودیت

دانلود نسخه جدید برنامه آنی وی پی ان

فیلتر شکن AniVpn یک برنامه امن و رایگان برای دستگاه های اندرویدی است. که به شما کمک می کند به سایت های مسدود شده دسترسی پیدا کنید. و به راحتی هر برنامه ای را که می خواهید بر روی گوشی همراه خود نصب و استفاده کنید. علاوه بر آن این برنامه با سرور های هوشمندش که در سراسر جهان وجود دارد، امنیت شما را کاملا تضمین می‌ کند. تا مروری امن و ناشناس در هر کجا داشته باشید.

دانلود فیلترشکن اریا اندروید

دانلود فیلترشکن Gulf Tunnel Vpn برای اندروید

سرور های AniVpn در سراسر جهان

این فیلتر شکن دارای سرور های متعدد و پر سرعتی در سراسر جهان است. که می خواهیم تعدادی از این کشور ها را برای شما نام ببریم. از جمله لهستان، ایتالیا، هلند، نروژ، آلمان، فرانسه، دانمارک، کانادا. به صورتی که شما می توانید به راحتی به هر کدام از این سرور ها متصل شوید. و مروری نامحدود و امن در سایت های مختلف داشته باشید.

حفظ حریم خصوصی

ما در این برنامه به شما تعهد می دهیم که از حریم خصوصیتان کاملا محافظت کنیم. و نگذاریم هیچ شخص ناشناسی به آن ها دسترسی پیدا کند. بنابراین به راحتی می توانید به موارد محدوده دسترسی پیدا کنید و بدون اینکه اطلاعات مهم و شخصیتان به خطر بیفتد از آن ها استفاده کنید. کاملاً ناشناس بمانید و مروری نامحدود داشته باشید.

بدون ردیابی شدن

این برنامه دارای پروتکل های امنیتی است که با روشن کردن برنامه فعال می شود. و از تمام اطلاعات شما محافظت می کند. به صورتی که هیچ یک از رمز ها و تاریخچه مرور شما را در اختیار افراد ناشناس نمی گذارد. بنابراین بدون بجا گذاشتن اطلاعاتی از خود می توانید وب را مرور کنید و کاملا ایمن و پنهان بمانید و هیچ کس نتواند رد شما را بزند.

نماگرفت

انجام بازی ها با سرعت بالا توسط AniVpn

سرور های موجود در این برنامه اتصالی سریع را برای شما فراهم می کنند. تا بتوانید به راحتی بازی های مورد علاقه خود را بر روی گوشی همراه یا کامپیوتر نصب کنید و با سرعت بالا از آن ها استفاده کنید. این برنامه به هیچ عنوان باعث کاهش سرعت شما نمی شود. تا بتوانید هر بازی آنلاینی را بدون افت کیفیت انجام دهید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *