دانلود فیلتر شکن ‌Ultra Fast Vpn نسخه اصلی


دانلود فیلتر شکن ‌Ultra Fast Vpn نسخه اصلی

دانلود برنامه اولترا فست وی پی ان برای ویندوز

با ‌Ultra Fast Vpn می توانید به هر محتوای آنلاین نامحدودی دسترسی پیدا کنید. همچنین می توانید برنامه‌ های مسدود شده را دور بزنید و از نقاط امن Wi-Fi لذت ببرید. این برنامه با رابط کاربری ساده ، کارایی و سرعت بالا از سایر فیلتر شکن ها بسیار فراتر می رود.

دانلود فیلترشکن تی اندروید

 

دانلود فیلترشکن WireFox Vpn برای اندروید

برنامه رایگان برای همه دستگاه ها

این برنامه یک فیلتر شکن پرسرعت است که برای دستگاه هایی که روی Android و iOS اجرا می شوند رایگان است. همچنین برای برآورده شدن نیاز های کاربر، توسعه دهنده سرعت اینترنت رایگان و بهبود کار با اتصال به اینترنت سریع را ارائه کرده است. این برنامه برای صرفه جویی در زمان با WiFi، 3G و 4G و هر حامل داده تلفن همراهی سازگار است.

دسترسی به سرور های مختلف برنامه Ultra Fast Vpn

با استفاده از اولترا فست وی پی ان می توانید برای اتصال به سرور های موجود در کشور های مختلف به راحتی کلیک کنید‌. شما آزادانه می توانید با بسیاری از سرور های رایگان برای یک سرویس VPN قابل اعتماد تر ارتباط برقرار کنید. علاوه‌ بر آن این برنامه کاملاً با هر حامل داده تلفن همراهی به سرعت کار می کند.

به صورت خصوصی در وب گشت و گذار کنید

نسخه جدید این اپلیکیشن به مخفی کردن آدرس IP شما کمک می کند. همچنین به طور کامل به حریم خصوصی دیجیتال شما، بدون نگهداری اطلاعات خصوصی در گزارش‌ ها متعهد است. علاوه بر آن به کاربران این امکان را می دهد تا تمامی فیلتر های اینترنت را دور بزنید و به صورت ناشناس در اینترنت جستجو کنید.

مرور با فیلتر شکن ‌Ultra Fast Vpn بدون محدودیت

هیچ محدودیت یا محدودیتی در پهنای باند در هنگام استفاده از این برنامه و سرور های پرسرعتش وجود ندارد. همچنین برای به دست آوردن اتصالات وی پی ان ایمن و سریع در سراسر اروپا، آسیا و آمریکای شمالی محدودیتی برای شما نیست. به راحتی می توانید با یک کلیک ساده به سرور ها متصل و در اینترنت گشت و گذار کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *