دانلود فیلتر شکن Candy Vpn با لینک مستقیم


دانلود فیلتر شکن Candy Vpn با لینک مستقیم

فیلتر شکن نامحدود کندی نسخه جدید

فیلتر شکن Candy Vpn به هر کسی که این برنامه رایگان را انتخاب می کند اجازه می دهد تا به طور ناشناس به وب سایت ها و برنامه ها دسترسی پیدا کند تا از ردیابی و نشت حریم خصوصی جلوگیری کند. همچنین شما می توانید ویدیو های مورد نظرتان را به سادگی و بدون محدودیت تماشا کنید .

دانلود فیلترشکن بوک اندروید

 

دانلود فیلترشکن Surf Vpn برای اندروید

رمزگذاری داده های شخصی

داده‌ های شما را با امنیت بالا رمزگذاری می‌ کند و شما را با خیال راحت به هر وب‌ سایت یا برنامه تلفن همراه متصل می‌ کند. همچنین این برنامه آدرس IP شخصی شما را پنهان می کند تا بتوانید هر مکانی را در اینترنت مرور کنید.

اتصال ساده و پرسرعت برنامه Candy Vpn

یک برنامه سریع است که سرویس رایگان را برای شما ارائه می دهد. هیچ ترتیب یا پیکربندی برای این برنامه مورد نیاز نیست، فقط کافی است روی دکمه اتصال کلیک کنید . تا بتوانید به طور ایمن و ناشناس به اینترنت دسترسی داشته باشید.

از امنیت Wi-Fi بیشتر برای مرور لذت ببرید.

از این وی پی ان می توانید برای محافظت ایمن در Wi-Fi های عمومی و پرخطر استفاده کنید . همچنین ایمیل‌ ها، عکس‌ ها، جزئیات بانکی و موارد دیگر را خصوصی نگه می‌ دارد . تا به شما امکان بدهد از طریق این فیلتر شمن سریع به سایت ها و محتوا های بیشتری دسترسی داشته باشید.

ایمنی هنگام قطع اتصال

یکی از ویژگی های خاص کندی وی پی ان این است که اگر اتصال شما قطع شود به طور خودکار اتصال اینترنت شما را قطع می کند . همچنین این اطمینان را به شما می دهد که داده های شما هرگز در معرض اینترنت محافظت نشده قرار نگیرند و شما را به یک سرور ایمن دیگر متصل می کند .

  دانلود لنترن فانوس با لینک مستقیم

دسترسی نامحدود به انواع برنامه ها با Candy Vpn

با ترافیک نامحدود و سرعت های فوق العاده می توانید تمام موسیقی های مورد نظر خود را پخش کنید . یا مجموعه بی پایانی از فیلم های آنلاین، برنامه های تلویزیونی یا ورزش های زنده را با کیفیت HD تماشا و یا دانلود کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *