دانلودفیلترشکن ZPotensnium Vpn برای کامپیوتر


دانلودفیلترشکن ZPotensnium Vpn برای کامپیوتر 

نصب فیلتر شکن ZPotensnium Vpn بدون محدودیت

اگر به دنبال فیلتر شکنی با قدرت و سرعت بسیار بالا هستید، برنامه ZPotensnium Vpn بهترین انتخاب برای شما است. که به یکی از بهترین ابزارهای کمکی برای گشت و گذار در اینترنت تبدیل شده است. چرا که این برنامه با سرعت اتصال بالایی که برای کاربران فراهم می کند به آن ها لذت بیشتری از مرورگردی در اینترنت را هدیه می کند. همچنین این وی پی ان با استفاده از سرورهای پرسرعت خود سریع ترین دسترسی به محتوای مورد نیاز کاربران را برای آن ها به ارمغان می آورد.

گزیده ای از ویژگی های فیلتر شکن ZPotensnium Vpn

بدون استفاده در محدودیت و بدون نیاز به ثبت نام

رمزگذاری تمام اتصالات و حفاظت از اطلاعات شخصی

دارای رابط کاربری مناسب با سلایق کاربران

سرور های پرسرعت و باکیفیت در سراسر جهان

رایگان بودن سرور ها و اتصال نامحدود به تمامشان

حفاظت از موقعیت مکانی شما

این برنامه با پنهان کردن آی پی حقیقی شما و معرفی کردن آی پی سروری که به آن متصل هستید به عنوان آی پی حقیقیتان از شما در برابر خطرات احتمالی محافظت می کند. درواقع این برنامه با جلو گیری از لو رفتن موقعیت جغرافیایی شما فعالیت های آنلاینتان را غیر قابل ردیابی می کند.

سرور های بینظیر و با کیفیت فیلترشکن ZPotensnium Vpn

این شبکه جهانی رایگان سرور های متعددی را در سراسر جهان برای شما قرار داده است. که با پوشش جهانی که برای کاربران ایجاد می کنند سرعت اتصال بینظیر و پهنای باند نامحدود را برای آن ها فراهم می کنند. این سرور ها شامل آمریکا ، اروپا و آسیا است. شما می توانید در هر زمان برای وصل شدن به برنامه روی پرچم کشور مورد نظر کلیک کرده و سرور را تغییر دهید. و یا اینکه می توانید از قابلیت انتخاب خودکار سرور این برنامه استفاده کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *