دورزدن تحریم بافیلتر شکن Rocket vpn بدون محدودیت


دورزدن تحریم بافیلتر شکن Rocket vpn بدون محدودیت 

دانلودفیلتر شکن هوشمند Rocket vpn برای موبایل

امروزه سرویس های VPN در بین مردم از محبوبیت زیادی برخوردار شده اند . برنامه Rocket vpn یکی از این سرویس های محبوب است و نسبت به بقیه برنامه ها و فیلتر شکن های دیگر توانایی جعل IP بالاتری دارد و به کاربران کمک میکند تا با سرعت بالا به سایت ها و ویدیو های مورد نظر که مسدود شده اند و نمی توانند از آن ها استفاده کنند دسترسی پیدا کنند .

ویژگی های فیلتر شکن Rocket vpn

بهینه سازی اینترنت شما

دارای سرعت بسیار بالا

دسترسی به حجم زیادی از محتوا ها و اطلاعات مفید به صورت کاملا رایگان

دارای اتصال پایدار در مدت زمان طولانی

کاهش حجم ترافیک مصرفی در هنگام استفاده از فیلترشکن

پنهان شدن فعالیت های کاربر از چشم دیگران

مشاهده انواع سرور های Rocket vpn همراه با روش اتصال

درست است که شما می‌ توانید به صورت خودکار به سرور های قوی و فعال این برنامه متصل شوید. اما اگر وارد لیست سرور های این برنامه شوید مشاهده می‌ کنید که این فیلتر شکن فقط سه سرور رایگان دارد که در کشور های آمریکا و آلمان قرار دارند. که می‌ تواند با یک ضربه به آن ها متصل شوید.

سپس بیشترین سرور های این برنامه پرمیوم هستند که برای دریافت خدمات بهتر و اتصال به صورت پایدارتر کافی است این سرور های پرمیوم را به قیمت مناسب خریداری کنید و به آن ها متصل شوید.

فیلترشکن Rocket vpn با امنیت بالا 

یکی از مهم ترین خدماتی که این برنامه به شما ارائه میکند امنیت بالای آن است. این فیلتر شکن با پروتکل هایی که دارد به بهترین شکل اتصالات شما را رمزگذاری میکند و شما را از شر هکر ها آزاد خواهد کرد. هم چنین با سیاست هایی که این دستگاه دارد از حریم شخصی شما هم محافظت می کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *