نحوه ی اتصال پایدار فیلترشکن RFS VPN


نحوه ی اتصال پایدار فیلترشکن RFS VPN

دانلود فیلتر شکن RFS VPN برلی شبکه‌های اجتماعی

یکی از مهم ترین برنامه هایی که در کشور ایران به دلیل محدودیت ها استفاده از آن ها ممکن نیست شبکه های اجتماعی میباشد. فیلترشکن RFS VPN امکان ارتباط آنلاین افراد با یکدیگر را فراهم میکند. این وی پی ان با قدرت و سرعت بی نظیری که دارد با متصل کردن شما به یکی از سرورهای پرسرعتش امکان استفاده از این برنامه ها نظیر واتساپ ، تلگرام ، اینستاگرام و … را برای شما فراهم میکند. از این رو این وی پی ان یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده کردن از این شبکه های اجتماعی میباشد.

آیا برنامه RFS VPN محدودیتی دارد ؟

با نسخه جدید این فیلتر شکن می توانید بدون نیاز به هیچ گونه پیکربندی کار کنید . فقط کافی است روی یک دکمه ضربه بزنید تا به صورت ایمن به فیلتر شکن های پر سرعت این برنامه متصل شوید . با این فیلتر شکن می توانید جهان را به صورت ناشناس با سرعت بالا رفع انسداد کنید.

حفاظت از داده های شخصی فیلترشکن RFS VPN

همه ی ما یه سری اطلاعات مهم داریم که دوست نداریم به دست افراد ناشناس بیفتد و از آنها سواستفاده شود. این اطلاعات ممکن است با نصب برنامه های ناشناس و رفتن به وب سایت ها به خطر بیفتد. ولی این فیلتر شکن با رمزگذاری های پیشرفته که دارد به طور کامل حافظ اطلاعات شما است. و نمی گذارد کسی به آنها دسترسی پیدا کند یا از آنها سواستفاده کنند.بنابراین شما می توانید با خیال راحت این فیلترشکن را نصب و روشن کنید و تمام محدودیت های موجود در کشور را از بین ببرید.

تماشای ویدیو ها با برنامه RFS VPN

این فیلتر شکن به راحتی به شما اجازه می‌دهد هر فیلم و سریالی را با سرعت بالا تماشا کنید. یا حتی با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن آنها را دانلود کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *