دور زدن تحریم بافیلتر شکن Newstar vpn


دور زدن تحریم بافیلتر شکن Newstar vpn 

اتصال سریع و پایدار بافیلتر شکن Newstar vpn

جهت رفع خدمات محدود شده و نصب فیلتر شکن‌ ها ما حتماً نباید از وی پی ان‌ های محبوب استفاده کنیم. بلکه گاهی فیلتر شکن‌ های ناشناخته‌ای که حتی اسم آن ها را نشنیده‌ایم، می‌ توانند خدمات بهتری را به ما ارائه کنند. یکی از این فیلتر شکن‌ ها که قطعاً اسم آن را تا الان نشنیده‌اید برنامه Newstar vpn  می‌ باشد. که با نصب آن بر روی دستگاه‌ های خود می‌ توانید بر تمام سانسورها غلبه کنید.

ویژگی های موجود در تنظیمات فیلتر شکن Newstar vpn 

۱_ دارای کانال تلگرام و واتساپ

۲_ دی ان اس اختصاصی

چک کردن آدرس آی پی

۳_ تست سرعت وای فای

۴_ تیم پشتیبانی قوی

۵_ تنظیمات در ارتباط با رابط کاربری

رمزگذاری اتصالات به صورت ایمن توسط بافیلتر شکن Newstar vpn

این وی پی ان برای افزایش ایمنی و امنیت کاربران خود‌، اقداماتی را انجام داده است و طبق این اقدامات از پروتکل های امنیتی بسیاری استفاده کرده است. یکی از این اقدامات، رمزگذاری اتصالات شما است. در واقع این برنامه برای محافظت از شما هنگام استفاده از اتصالات نا امن، اتصالات شما را رمزگذاری میکند. با این عمل برای شما اتصالی ایمن و غیر قابل نفوذ را فراهم میکند. که به واسطه ی آن شما میتوانید با خیالی راحت و آسوده به هر کجای اینترنت گشت و گذار کنید.

افزایش سرعت اینترنت با فیلتر شکن Newstar vpn

وقتی که می‌ خواهید یکی از سرور های این برنامه را انتخاب کنید سرعت آن ها در کنارشان نمایش داده شده است و پینگ آن ها به صورت دقیق نوشته شده است. که می‌ توانید با توجه به آن ها سرور قوی برای خود انتخاب کنید.همچنین گزینه قابل ذکر این است که این نوع سرورها باعث افزایش سرعت اینترنت شما می‌ شوند تا بتوانید انواع فعالیت‌ های روزمره خود را با این برنامه انجام دهید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *