دور زدن فیلترینگ از طریق فیلتر شکن koala vpn


دور زدن فیلترینگ از طریق فیلتر شکن koala vpn 

دانلود فیلتر شکن koala vpn

با koala vpn کاربران در ایران و سراسر جهان می توانند آزادانه و ایمن در اینترنت گشت و گذار کنند. یکی از مکان ها در آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا، آسیا، آفریقا یا اقیانوسیه را انتخاب کنید . تا پس از اتصال مرور در اینترنت را بدون محدودیت جغرافیایی تجربه کنید. بدون توجه به موقعیت مکانی، شبکه یا دستگاه واقعی خود، می توانید در وب سایت های مختلف گشت و گذار کنید.این وی پی ان به دلیل دارا بودن سرور های متعدد و با تعداد بالا که از کیفیت بالایی هم برخوردارند، از سرعت بی نظیری برخوردار است. این سرور ها با ایجاد یک پوشش جهانی باعث افزایش سرعت اتصال و پهنای باند شما میشود. درواقع شما میتوانید با استفاده از این سرعت بینظیر به هر کجای اینترنت که بخواهید سر بزنید و از محتوای دلخواهتان استفاده کنید.

حفاظت از داده های شخصی با فیلترشکن koala vpn

همه ی ما یه سری اطلاعات مهم داریم که دوست نداریم به دست افراد ناشناس بیفتد و از آنها سواستفاده شود. این اطلاعات ممکن است با نصب برنامه های ناشناس و رفتن به وب سایت ها به خطر بیفتد. ولی این فیلتر شکن با رمزگذاری های پیشرفته که دارد به طور کامل حافظ اطلاعات شما است. و نمی گذارد کسی به آنها دسترسی پیدا کند یا از آنها سواستفاده کنند.بنابراین شما می توانید با خیال راحت این فیلترشکن را نصب و روشن کنید و تمام محدودیت های موجود در کشور را از بین ببرید.

تماشای ویدیو ها با برنامه koala vpn

بسیاری از فیلم های موجود در کشور یا سانسور شده اند یا به دلیل فیلترینگ وب سایت ها امکان دسترسی به آنها وجود ندارد. ولی این فیلتر شکن به راحتی به شما اجازه می‌دهد هر فیلم و سریالی را با سرعت بالا تماشا کنید. یا حتی با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن آنها را دانلود کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *