دريافت فیلترشکن Extremely fast vpnجدید


دريافت فیلترشکن Extremely fast vpn جدید

نحوه ی اتصال پایدار به وی پی ان Extremely fast vpn

این برنامه به دلیل آسانی استفاده و رابط کاربری جذاب و قابل پسندی که دارد یکی از فیلتر شکن های محبوب محسوب میشود و طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده.هم چنین این برنامه رایگان است و به همین علت امتیاز بالایی را به خود ارائه داده است چرا که با وجود رایگان بودن از کیفیت بالایی برخوردار است.شما بدون نیاز به ثبت نام و دادن اطلاعات شخصی خود میتوانید از برنامه استفاده کنید. بنابراین شما خیالتان از بابت امنیت هویتی نیز راحت خواهد بود.

فیلترشکن Extremely fast vpn باامنیت بالا 

این فیلتر شکن با استفاده از آخرین فناوری بهینه سازی اتصال و رمز گذاری درجه نظامی بالا ترین سطح اطمینان و امنیت را برای شما فراهم میکند. این وی پی ان تجربه ای بی نظیر و امن و مطمئن را به شما هدیه میکند.با اپلیکیشن فیلترینگ هر سایت یا برنامه را به راحتی دور بزنید. به طور آزادانه در فضای اینترنت مرورگری کنید و سانسورینگ را به راحتی کنار بگذارید. همچنین به راحتی دیوار های امنیتی را  دور بزنید.این وی پی ان هم چنین از فناوری محافظت شده از نشت DNS و IP میباشد و باعث میشود موقعیت جغرافیایی شما لو نرود. شما با استفاده از Extremely fast vpn حریم خصوصی کاملا محافظت شده را تجربه خواهید کرد و هیچ سابقه ای از وب گردی شما در اینترنت باقی نخواهد ماند.

نسخه پرمیوم فیلترشکن Extremely fast vpn

شما می توانید به راحتی این برنامه را بر روی گوشی همراه خود نصب کنید. مانند بسیاری از فیلتر شکن های موجود در بازار علاوه بر نسخه رایگان نسخه پرمیوم نیز دارد.البته نیازی به هزینه کردن نیست. شما میتوانید با دانلود نسخه مود شده از تمامی خدمات نسخه پرمیوم استفاده کنید.باذتمامی اینترنت ها از قبیل  ایرانسل و همراه اول و رایتل سازگاری دارد.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *