نصب فیلتر شکن Small وی پی ان برای تماشای فیلم و بازی


نصب فیلتر شکن Small وی پی ان برای تماشای فیلم و بازی 

رفع محدودیت ازطریق فیلتر شکن هوشمند و فعال Small

فیلتر شکن Small  به مخاطبان خود این اجازه را می دهد تا به راحتی به سایت هایی که مد نظرشان است اما مسدود شده دسترسی پیدا کنند و از امکانات آن سایت بدون هیچگونه محدودیتی استفاده کنند.این برنامه دارای یک رابط کاربری ساده است که به کاربران کمک می کند تا به طور خودکار به بهترین سرور های این وی پی ان متصل شوند .تنها با یک کلیک می توانید در عرض یک ثانیه به هر سروری متصل شوید .برای کسانی که به دنبال یک ابزار با کاربری آسان هستند ، نسخه جدید این فیلتر شکن پیشنهاد می شود . تا به سادگی مستقل بمانند و بتوانند با اتصال به اینترنت فوق سریع در وب گشت و گذار کنند.

با فیلتر شکن Small در نقاط اتصال Wi-Fi ایمن بمانید

این برنامه رمزگذاری 128 بیتی AES را برای محافظت از نقاط اتصال Wi-Fi شما ارائه می دهد. با استفاده از این ویژگی ایمنی، می توانید اتصالات وای فای خصوصی و امن را در سرتاسر اینترنت تجربه کنید. شما به راحتی می توانید برای شناسایی نقاط امن Wi-Fi و جلوگیری از آسیب رساندن کد های مخرب به دستگاه خود، نسخه اصلی این فیلتر شکن را با لینک های مستقیم نصب کنید.

سرور های خصوصی در سراسر جهان با فیلتر شکن Small

بیش از هزار سرور در سراسر در چندین کشور مختلف ، در این فیلتر شکن وجود دارد. در صورت سفر می توانید به هر یک از این سرور ها بدون در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی خود، به راحتی متصل شوید. تا بلافاصله در تمام فعالیت های آنلاین خود ناشناس شوید و تجربه مروری ایمن را کسب کنید.

فیلترشکن small برای ایرانسل و همراه اول و رایتل  و تمامی اینترنت ها قابل استفاده است و شما میتوانید بدون هیچ محدودیتی به انها متصل شوید و اینترنتی به هر کشوری سفر کنید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *