رفع محدودیت محدودیت فیلتر شکن J vpn


رفع محدودیت محدودیت فیلتر شکن J vpn

دانلود فیلتر شکن هوشمند و فعال J vpn

فیلتر شکن قوی jvpn برای عبور از سد فیلترینگ هایی در سطح کشور و اینترنت ایران طراحی شده است تا به وسیله آن بتوانید به وب سایت های مورد نظر خود که فیلتر شدند دسترسی پیدا کنید . شما توانایی دیدن اطلاعات و ویدیو های دلخواهتان را دارید و به راحتی می توانید آن ها را تماشا کنید . حتی در صورت نیاز امکان دانلود ویدیو برای شما با بهترین کیفیت و سرعت فراهم است.

فیلترشکنjvpn باامنیت

این وی پی ان سرورها و مکان‌های جهانی را برای استفاده شما ارائه کرده است. با استفاده از این وی پی ان تمام اتصالات و گشت و گذار خود را ایمن کنید.با وصل شدن به وی پی ان و استفاده از آن به راحتی از امکانات اینترنتی مانند شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب و اسنپ چت و استریم های ویدویی و هم چنین دنیایی از موزیک های سراسر دنیا لذت ببرید.

ویژگی های فیلترشکن jvpn

این برنامه فضای زیادی را اشغال نمیکند

پشتیبانی از انواع مختلفی از شبکه ها مثل WI-FI، 4G، LTE، 3G و EDGE

فاش نکردن هویت شما هنگام بازدید از سایت ها

افزایش سرور های مختلف کشور ها در بروز رسانی های جدید

امکان دسترسی به انواعی از بازی و برنامه های مسدود شده

سرور های مختلف در سراسر جهان با فیلترشکن jvpn

سرور های مختلف در کشور هایی مانند ایالات متحده آمریکا، انگلستان، ژاپن، فرانسه، کانادا، سنگاپور و غیره توسط این برنامه به شما ارائه داده می شود. تا به راحتی به هر کدام از آن ها که می خواهید متصل شوید .همچنین همه برنامه ها و وب سایت هایی را که دوست دارید را رفع انسداد کنید.یکی از ویژگی های پیشرفته برنامه ما به شما این امکان را می دهد که بهترین مکان های خود را به راحتی برچسب گذاری کنید. تا وقتی برنامه را دوباره راه اندازی می کنید، پیدا کردن و اتصال به آن ها برای شما آسان باشد و شما را به صورت خودکار متصل کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *