رفع محدودیت ازطریق فیلتر شکن هوشمند و فعالmina vpn


رفع محدودیت ازطریق فیلتر شکن هوشمند و فعالmina vpn 

دانلود فیلتر شکن هوشمند و فعال mina vpn

پس از نصب این فیلتر شکن شما با گزینه‌ای روبرو می‌ شوید که کلمه on بر روی آن نوشته شده است. که اگر بر روی آن ضربه بزنید در یک چشم به هم زدن به یکی از سرور های قوی این فیلتر شکن متصل می‌ شوید. البته شما می‌ توانید وارد لیست نامحدود سرور های این برنامه شوید و به صورت دستی اتصال خود را ایجاد کنید.

فیلتر شکن minaسریع ترین سرور های جهان

همانطور که گفته شد شما به صورت دستی نیز می‌ توانید به سرور های این برنامه متصل شوید. که برای این کار کافی است وارد لیست سرور های نامحدود این برنامه شوید که دارای سرور های عالی در کشور های جهانی است و با یک ضربه می‌ توانید به یکی از کشورها متصل شوید.

افزایش سرعت اینترنت با فیلتر شکن mina

وقتی که می‌ خواهید یکی از سرور های این برنامه را انتخاب کنید سرعت آن ها در کنارشان نمایش داده شده است و پینگ آن ها به صورت دقیق نوشته شده است. که می‌ توانید با توجه به آن ها سرور قوی برای خود انتخاب کنید.همچنین گزینه قابل ذکر این است که این نوع سرورها باعث افزایش سرعت اینترنت شما می‌ شوند تا بتوانید انواع فعالیت‌ های روزمره خود را با این برنامه انجام دهید.

فیلترشکن minaنامحدود

به جز ویژگی‌ های گفته شده این فیلتر شکن از ترافیک نامحدودی برخوردار است. یعنی وقتی که ما از این برنامه استفاده می‌ کنیم و به سرور های آن متصل هستیم، هیچگونه محدودیتی برای ما در نظر گرفته نمی‌ شود. و می‌ توانیم به هر اندازه از خدمات این فیلتر شکن پایدار و قوی استفاده کنیم و حتی قوی‌ ترین و شدید ترین فیلترینگ ها را هم دور بزنیم.ودر آخر اگر از سرعت و امنیت این فیلتر شکن راضی بودید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *