اتصال پایدار به وی پی ان sodalite vpn


اتصال پایدار به وی پی ان sodalite vpn

دانلود فیلترشکن sodaliteبرای گوشی

این سرویس وی پی ان به شما کمک میکند وقتی محتوایی محرمانه را پخش میکنید ناشناس بمانید. باsodalite از قوی ترین رمز گذاری وب و سرعت دانلود و پخش سریع و از سیستم بدون ورود به سیستم لذت ببرید. مهم نیست که در کجای کره خاکی وجود دارید با این وی پی ان از سرعت بالا و امنیت انلاین قوی لذت ببرید. از نگرانی های مربوط به حریم خصوصی دور بمانید و با خیالی راحت به گشت و گذار در فضای اینترنت بپردازید.

دسترسی به شبکه های اجتماعی مختلف با فیلترشکنsodalite 

پس از اینکه به سرور های پرسرعت این برنامه متصل شدیم، به راحتی می‌ توانیم به شبکه‌ های اجتماعی مختلف در کشور خود دسترسی پیدا کنیم. که از جمله شبکه‌ ها می‌توان به تلگرام، اینستاگرام، فیسبوک، واتساپ و یوتیوب اشاره کرد. که با اتصال به این برنامه دسترسی به این خدمات ممکن خواهد شد.

دسترسی به انواع بازی ها با فیلترشکنsodalite

این وی پی ان به شما کمک می کند تا بدون هیچ محدودیتی بازی های دلخواهتان را که قبلا به علت سرعت پایین یا فیلتر بودن به آن دسترسی نداشتید ، با سرعت بالا بر روی ویندوز یا گوشی خود نصب کنید . می توانید با پینگ عالی به بازی هایی از جمله پابجی دسترسی پیدا کنید.

فیلترشکنsodalite با سرورهای زیاد

این فیلتر شکن نامحدود سرور هایی را در ایالات متحده، انگلستان، ژاپن، سنگاپور، آلمان، استرالیا، فرانسه، هلند، کانادا، هند به شما ارائه می دهد.شما می توانید به صورت خودکار یا دستی به هر یک از این سرورها در کشور مورد نظرتان اتصال پیدا کنید. به این گونه که پرسرعت ترین سرور را انتخاب می کند و با یک کلیک به آن متصل می شود. همچنین یکی از مهمترین ویژگی‌های این سرورها این است که آدرس آی پی شما را پنهان میکند. و آدرس کشور دیگری را با موقعیت مکانی اصلی شما جایگزین می‌کند. در این صورت هیچ وقت نمی تواند شما را ردیابی و اطلاعات شما را به دست بگیرد.

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *