دانلود فیلتر شکن Color Vpn با لینک مستقیم


دانلود فیلتر شکن Color Vpn با لینک مستقیم

نسخه مود شده فیلتر شکن کالر برای اندروید

فیلتر شکن Color Vpn یکی از بهترین پروکسی های نامحدود و رایگان برای اندروید است . این فیلتر شکن برای رفع انسداد سایت های ، تماشای ویدیو های آنلاین، دور زدن برنامه های مسدود شده به شما کمک می کند .
همچنین اتصال به سرور ها با سرعت بالا و رمزگذاری شده را برای یک تلفن هوشمند یا رایانه لوحی به ارمغان می آورد.
شما می توانید وب سایت ها و برنامه های مورد علاقه خود را در هر زمان و مکانی با سرور های رایگان جهانی رفع انسداد کنید.

دانلود فیلترشکن فیش اندروید

 

دانلود فیلترشکن GeckoVpn برای اندروید

آیا در این برنامه گزارشی از شما نگهداری می شود ؟

خیر این فیلتر شکن نامحدود و امن هیچ گزارشی از کاربران خود را و فعالیت های آن ها را ردیابی یا جمع آوری نمی کند.به همین دلیل امنیت و حریم خصوصی شما با این فیلتر شکن کاملا تضمین شده است.

ایمنی بالا فیلتر شکن Color Vpn

استفاده از این برنامه اندروید بسیار ساده و با محیط کاربری جذاب است . علاوه بر آن این فیلتر شکن کاملاً ایمن و رمزگذاری شده است. همچنین تمام ترافیک اینترنت شما از طریق سرور های رمزگذاری شده اختصاصی این اپلیکیشن محفوظ می ماند .

حفاظت از موقعیت مکانی

این سرویس موقعیت جغرافیایی مجازی شما را به شبکه سرور های جهان در بیش از 100 کشور تغییر می دهد تا موقعیت اصلی شما مشخص نشود. این امر باعث می شود که برنامه امنیت شما را با رمزگذاری قوی نظامی خود هنگام استفاده از یک هات اسپات عمومی WiFi تضمین کند.

اتصال آسان توسط Color Vpn

به سادگی کشوری را که می خواهید به آن متصل شوید را انتخاب کنید و روی گزینه اتصال ضربه بزنید تا یک اتصال پر سرعت و ایمن برای شما فراهم شود .
در این فیلتر شکن شما نیازی به یک مرورگر جداگانه ندارید . زیرا تمام اتصالات اینترنتی و داده های شما با یک ضربه زدن روی یک دکمه رمزگذاری، ایمن و ناشناس می شوند.
اتصال به این برنامه نامحدود به دو صورت دستی و خودکار انجام می شود .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *