دانلود نسخه اصلی وی پی ان فعال Mw VPN


دانلود نسخه اصلی وی پی ان فعال Mw VPN

دانلود فیلتر شکن Mw VPN برای موبایل هوشمند

اگر به دنبال فیلتر شکنی محبوب و پایدار می‌ گردید که آن را بر روی گوشی‌ های همراه خود نصب کنید. بهترین گزینه می‌ تواند برای شما فیلتر شکن Mw VPN باشد. چون این برنامه می تواند خدمات بسیار عالی را به کاربران خود ارائه کند. که ما در ادامه به ویژگی‌ های این فیلتر شکن می‌ پردازیم تا شما بتوانید بدون هیچ مشکلی این برنامه را برای خود نصب کنید و از خدمات متنوع آن لذت ببرید.

Screenshot image 1

ویژگی های مهم فیلتر شکن Mw VPN

دارای سرور های جهانی در کشور های اصلی
برخورداری از محیطی ساده
استفاده رایگان و نامحدود از سرورها
جلوگیری از ردیابی شدن اطلاعات خصوصی
امکان خرید سرور های پرمیوم با قیمت مناسب
افزایش سرعت اینترنت
قابلیت اتصال با انواع اینترنت و وای فای

انواع سرور های برنامه Mw VPN

۱_ رایگان

پرتعداد ترین گروه از سرور های این فیلتر شکن، سرور های رایگان هستند که در سرتاسر جهان واقع شده‌اند و شما به راحتی می‌ توانید به صورت دستی یا خودکار به این سرورها متصل شوید. و بدون نیاز به پرداخت هزینه و محدودیت‌ های مختلف از آن ها بهره ببرید.

۲_ پرمیوم

گروه دیگری از سرور های این فیلتر شکن وجود دارند که از سرعت بهتری استفاده می‌ کنند و این نوع سرورها پولی‌اند و شما برای دسترسی به آن ها نیاز دارید که اکانت برنامه را خریداری کنید. اما پس از خریداری کردن اکانت می‌ توانید حتی شدید ترین محدودیت‌ ها را هم از بین ببرید.

۳_ استریم

آخرین گروه از سرور های این برنامه هم مخصوص استریم هستند که شما می‌ توانید منحصراً به آن ها متصل شوید و فعالیت‌ های خود را انجام دهید. همچنین لازم به ذکر است که برای انجام بازی‌ های آنلاین بهتر است که شما از این نوع سرورها استفاده کنید تا پینگ شما به اندازه لازم کاهش پیدا کند.

Screenshot image 4

دریافت محیطی ایمن و خصوصی

همانطور که گفته شد این فیلتر شکن می‌ تواند یکی از بهترین گزینه‌ ها باشد تا آن را بر روی گوشی‌ های همراه خود نصب کنید. چون این برنامه از محیطی کاملا خصوصی استفاده می‌ کند. که کمک می‌ کند تا شما بتوانید در اینترنت مرور کنید و به هیچ عنوان ردیابی نشوید و بتوانید محدودیت‌ های شدید را دور بزنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *